איקס עיגול- הדרכה להורה וילד - הדרכה - קרן סביליה

  








המצב הקשה בארץ מצב של מלחמה 
גורם לי לחשוב הרבה על הילדים שלנו 
הבנות שלי כבר גדולות 
אבל אני תמיד חושבת על הקטנים יותר.
חושבת על ההתמודדות שלהם ואיך אני יכולה לעזור להם.
עלה לי רעיון להכין להם לוח משחק איקס עיגול
כל אחד לפי העיצוב שלו והטעם שלו.
התיישבתי להכין ולצלם לכם את ההדרכה.
קצת זמן איכות שלנו ההורים איתם
ולהם זמן להירגע ולחשוב על דברים אחרים.
האמת שגם אנחנו זקוקים לזמן יצירה וקצת שקט בראש.
אני השתמשתי בסטאק שלי 
WINTER
בבסיס האפור שלי 
ובציפבורד שלי עובי 1.8 


רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס 

1 קארדסטוק בסיס בגודל 10*12
1 קארדסטוק בסיס בגודל 3/4 7 * 3/4 9
10 קארדסטוקים בגודל 2*2

קארדסטוק מדוגם

1 קרדסטוק מדוגם בגודל 3/4 7 * 3/4 9
1 קארדסטוק מדוגם בגודל 3/4 7 * 1/4 7
1 קארדסטוק בגודל 1.5* 1/4 7
10 רצועות קטנות של מדוגם בגודל 0.5*3/4 1 
5 פיצוצי עיגול בגודל 1.5

צ'יפבורד

1 ציפבורד בגודל 8*10

בואו נתחיל

נתחיל בקארדסטוק בגודל 12*10 
ובציפבורד


נמרח על הציפבורד דבק ונדביק באמצע הקארדסטוק


בעזרת עצם קיפול נעבור מ-2 צידי הציפבורד 
למריחה שווה של הדבק


נהפוך ונעבור גם בצד השני


בעזרת עצם קיפול נעבור על הקארדסטוק
מסביב לציפבורד
כך נעשה מסביב להכל 



נקטום פינות נשאיר בערך 1/4 אינצ מהפינה 



נקפל את הקארדסטוק 
אני בחרתי להעמיד את הציפבורד ולקפל את הקארדסטוק פנימה 
אפשר כמובן בדרך הרגילה ממש לקפל את הלשוניות פנימה 


על הלשוניות הארוכות נמרח דבק 
אפשר גם דוצ דק ונקפל 


כך נעשה גם בלשונית הארוכה ממול 


נכניס פינות בצדדים



נמרח דבק ונקפל 


אותו דבר נעשה גם בלשונית ממול 


ועכשיו צריך לכסות את הציפבורד החשוף.
ניקח את הקארדסטוק בגודל 3/4 7 * 3/4 9
נמרח דבק ונדביק


בעזרת עצם קיפול נעבור למריחה שווה של הדבק


נהפוך חזרה את  הציפבורד 


ניקח את המדוגם בגודל 3/4 7 * 3/4 9


נמרח דבק בצד האחורי שלו 


ונדביק. בעזרת עצם קיפול 
נמרח את הדבק בצורה שווה על הכל 



ניקח את 10 ריבועי הבסיס בגודל 2*2


נפנצצ עיגולים בגודל 1.5 
אפשר גם 1 
אפשר גם מדבקות וכולי...
סך הכל 5 עיגולים 



נהפוך אותם, נמרח דבק ונדביק באמצע
הקארדסטוק בסיס



נעבור לרצועות קארדסטוק 
בגודל 0.5*3/4 1


ניקח רצועה אחת 
נהפוך אותה ונמרח לה דבק באמצע 
שימו לב לא על כולה 


ניקח עוד רצועה ונדביק את הרצועה שעליה
מרחנו דבק על הרצועה השניה
בצורת איקס


נחכה טיפה שיתייבש 
נהפוך ונמרח דבק על כל ה- X



ונדביק לריבוע


כך נעשה בכל הריבועים


ועכשיו להרכבת המשחק
ניקח את המדוגם האחרון שנשאר


מהמדוגם הזה בחרתי לעשות כיס
לאחסון כלי המשחק 
נהפוך אותו ונמרח דבק 
על צד ימין, שמאל ולמטה
שימו לב לא למרוח דבק למעלה ולא באמצע 


נדביק על הלוח 


ניקח נקודות סקוטש { לא חובה} 
נדביק מאחורי כל מרובע 
ועל הבסיס 




את החלקים שומרים בתוך הכיס שלא ילכו לאיבוד 



למעלה הרגשתי שחסר לי משהו
אז הוספתי קארדסטוק מדוגם בגודל 1.5 * 1/4 7
והדבקתי .
עליו הדבקתי את שם המשחק 
אבל אתם יכולים להדביק את שם הילדים
או לקשט

על סרגל מתחת הדבקתי את הקצה התחתון של האותיות 


מיקמתי על הדף 


הדבקתי את הקצה העליון
ולאט לאט הוצאתי את הסרגל והדבקתי.
הוספתי את האותיות י' שהיו חסרות 






וזהו יש לנו משחק איקס עיגול 
שניתן להכין לילדים
בעזרת הילדים 
ולשחק בממד או בכל מקום אחר 
זה כל כך קל להכנה
וכל כך כיף!!
אני מחכה לראות את הלוחות משחק שלכם

כל מה שנשאר לכם זה 
להכין את הלוחות משחק
להעלות לפייסבוק 
או לאינסטגרם 
ולתייג אותי 
אוהבת מאד
קרן 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה