מיני משוויצון מעטפה- הדרכה - קרן סביליה

  




אתם כבר יודעים שאני אוהבת להכין לכם הדרכות 
ואני רק מחפשת תירוצים למה להכין הפעם את ההדרכה שעולה לי לראש...
אז הפעם החלטתי שאני מכינה את ההדרכה הזו 
גם בגלל שהיא קלה להכנה , מאד מהירה ותוצאה מרשימה!!
וגם בגלל שהתחיל החופש הגדול וכל הזמן מחפשים תעסוקה
לילדים וגם לנו רגעי שפיות בכל הקיץ הלוהט הזה. 
ומצלמים המון תמונות ובאמת שחבל שישארו רק בטלפונים שלנו.
אז הנה לכם משוויצון קליל שכיף להכין ולתת מתנה להורים או למי שרק תחליטו.
אני השתמשתי בסטאק שלי 
SUMMER LOVIN
ובדפי הבסיס הלבנים במשקל 250 גרם 

רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס 

1 קארדסטוק בגדול 10*10
1 קארדסטוק בגודל 5*12
2 קארדסטוק בגודל 1/4 3 * 5 

קארדסטוק מדוגם

10 קארדסטוקים בגודל 7/8 4 * 7/8 4
4 קארדסטוקים בגודל 7/8 4 * 5/8 2
2 קארדסטוקים בגודל 7/8 4 *3/8 1 

בואו נתחיל 

על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק בגודל 10*10
ונחרוץ ב- 5


נסובב ונחרוץ שוב ב- 5


אחרי שחרצנו נניח על הטרימר ונחתוך ב- 5 רק עד לקו  קיפול האמצעי 



אני השלמתי גזירה בעזרת המספריים 
גזרתי ממש את כל הפס כך שרואים מרווח


אחרי הגזירה מקפלים את כל הקיפולים ופותחים.
מניחים בצד ועוברים לקארדסטוק בגודל
12*5
12 כלפי מעלה על הלוח וחורצים 
5 , 1/4 5 , 1/4 10 , 1/2 10 



בלשונית הקצרה אני עיגלתי פינות. 
כמובן שזה לא חובה



מקפלים ומניחים בצד 

עוברים ל 2 קארדסטוק בגודל 1/4 3 * 5 
1/4 3 כלפי מעלה על הלוח 
וחורצים ב- 1/2 
כך נעשה ב-2 הקארדסטוקים 



נקטום פינות עד לקו קיפול 
ונקפל 



ועכשיו להרכבת המשוויצון


נתחיל מהקארדסטוק בגדול 10*10
נקפל את החלק הראשון כמו בתמונה ונהדק בעזרת עצם קיפול


לאחר מכן נקפל את החלק השני ושוב נהדק בעזרת עצם קיפול


ועכשיו נקפל את החלק השלישי ושוב נהדק בעזרת עצם קיפול



נהפוך אותו ונמרח דבק



את החלק הזה מדביקים על הבסיס בחלק העליון בדיוק איפה שהאצבע שלי



כך זה נראה כשכמעט כל החלק שהדבקנו פתוח 


מהדקים טוב בעזרת עצם קיפול 


ועכשיו נעבור ל- 2 החלקים הקטנים שנשארו ,
נקפל את הלשונית ונמרח דבק



נדביק את החלק הראשון בחלק התחתון של האלבום 
כאשר הוא נפתח לצד שמאל 



אותו דבר נעשה לחלק השני 
נקפל נמרח דבק 


ונדביק אותו כך שהוא יפתח לצד ימין 



וזהו האלבום גמור עכשיו נשאר לדגם 


אני התחלתי מפנים האלבום בחלק העליון
פתחתי את כל החלק העליון 


והדבקתי מדוגמים { את הריבועים שחתכתם }



סגרתי חלק אחד 


והדבקתי עליו מדוגם


סגרתי עוד חלק 


והדבקתי עליו מדוגם 


סגרתי גם את החלק הזה


והדבקתי עליו מדוגם


ועכשיו לחלק התחתון 


בצד החיצוני הדבקתי את המדוגמים 


 ואז פתחתי את החלון והדבקתי בפנים על הבסיס מדוגם אחד גדול
ועל החלונות עוד 2 מדוגמים 




ואז החלטתי שהסגירה של החלון קצת משעממת 
לקחתי את דף התגיות של הסטאק


 חתכתי תגית אחת 


מרחתי על חצי ממנה דבק 
והדבקתי על החלון הימני כסגירה של החלונות 



ועדיין הרגשתי שמשהו חסר
לקחתי את דף הגזירה מהסטאק


חתכתי את המשפט רגעים יפים ויצרתי ממנו דגלון



ובנוסף חתכתי עוד 2 דגלונים מדף החיתוכים
ומיקמתי את שלושתם על התגית והדבקתי 


ועכשיו זה מעולה!!
נשאר לי להדביק דפים מדוגמים על כריכה קדמית, אחורית 
ועל לשונית הסגירה .
למי שרוצה לעשות סגירה מגנטית זה הזמן להדביק מגנטים בכריכה קדמית
ובלשונית מהצד הפנימי



אני לא מצאתי את המגנטים שלי 
לכן החלטתי לעשות סגירה בעזרת סקוטש 
אז קודם דיגמתי ורק אז הדבקתי את הסקוטש 



וכך דיגמתי בכריכה האחורית 


זהו המיני משוויצון מוכן 
והוא כל כך יפה וקליל 









כל מה שנשאר לכם זה להכין אותו 
להעלות בקבוצה שלי בפייסבוק
או באינסטגרם שלכם 
ולתייג אותי .
אשמח לראות את האלבומים שלכם.
אוהבת מאד
קרן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה