מעמד מתכונים - הדרכה- קרן סביליה

 





כולנו עכשיו מחפשים מה להכין מתנות לצוותים החינוכיים.
אני העלתי כמה הדרכות קלות יחסית ופשוטות
אבל יש כאלו שמחפשים משהו גדול יותר 
לכן החלטתי להכין הדרכה למעמד מתכונים 
וקופסת הפתעות 
אני החלטתי להכניס לקופסא כלי אפייה
אבל אפשר להכניס כל כך הרבה דברים בפנים במקום.
בסוף הפוסט יש עוד רעיונות של מה אפשר להכניס בפנים.
את המתנה הזו אפשר להכין לכל אחד\ת בלי קשר לצוות החינוכי ...
אני השתמשתי בקולקציות שלי 
מוגש באהבה 
גם בפנקס כמובן
ובקולקציה ספר מתכונים 
השתמשתי גם בציפבורד המעולה שלי 


רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

2 קארדסטוק בגודל 12*12
1 קארדסטוק בגודל 3/4 10 * 12
1 קארדסטוק בגודל 7/8 8*12
1 קארדסטוק בגודל 7/8 8*5.5
קארדסטוקים בגודל 3/4 8 * 5.5 {כמספר החוצצים שאתם רוצים}

קארדסטוק מדוגם

4 קארדסטוקים בגודל 3/4 6 * 3/4 8
1 קארדסטוק בגודל 3/4 7 * 3/4 3
2 קארדסוןקים בגודל 3/4 3 * 2.5
קארדסטוקים בגודל 1/4 5 * 8.5 {כמספר החוצצים שאתם רוצים }

ציפבורד

2 בגודל 7*9 
1 בגודל 9*3

אז בואו נתחיל

נתחיל מ-2 הקארדסטוקים בגודל 12*12
על אחד מהם נדביק דבק דוצ {לא ספוגי} או דבק נוזלי 
רק בצד אחד



על הדבק נדביק קארדסטוק נוסף באותו הגודל
ונהדק בעזרת עצם קיפול


ועכשיו נתחיל לסדר {עדיין לא להדביק} את הציפבורד על גבי הקארדסטוקים 
נסדר אותם כך שיהיה מספיק מרווח לפחות של אינצ מצד שמאל
נתחיל מהאחד הגדולים בצד שמאל 
אחריו במרווח של רבע אינצ יגיע הקטן יותר {3*9} ואחרי שוב במרווח של רבע אינצ 
הגדול הנוסף .
שימו לב החלק הקטן - השידרה 
עדיף שתודבק באמצע חיבור הקארדסטוק 
אחר כך בקיפול הקארדסטוק לא יפתח 


אחרי שסידרתי את הציפבורדים אני מסמנת בצד ימין בעזרת סרגל 
את קו החיתוך . אתם תיראו ישאר שארית גדולה יחסית שאין טעם שתשאר.
רוחב סרגל מתחת הוא אינצ בערך לכן אני מסמנת איתו



אחרי הסימון חותכים את השארית .
ועכשיו מתחילים להדביק
נתחיל מצד שמאל.
אני אוהבת להדביק בעזרת דבק ביג נוזלי 



לאחר ההדבקה עוברים טוב טוב בעזרת עצם קיפול 
למריחה טובה של הדבק


עוברים לשידרה . 
שוב מורחים דבק ומדביקים בערך במרווח של חצי אינצ 
בצילום פה אפשר לראות שהדבקתי את השידרה קרוב מידי לקו ההדבקה
של הקארדסטוקים. 
כשסיימתי וקיפלתי ראיתי שהקיפול ממש בחיבורים והקארדסטוק נפתח טיפה
לכן נאלצתי להכין חדש
אז בבקשה שימו לב לזה
 



אחרי שהדבקנו את השדרה שוב מהדקים טוב טוב
בעזרת עצם קיפול.
לאחר מכן במרווח של חצי אינצ מדביקים את הציפבורד הבא אחריו


 הופכים את הכל ושוב עוברים על הכל בעזרת עצם קיפול


ועכשיו מתחילים בקיפולים.
בעזרת עצם קיפול עוברים על הקטאדסטוק 
מסביב לציפבורדים
בעצם יוצרים קו חריצה על מנת שיהיה לנו קל לקפל אחר כך



אחרי שעברנו מסביב להכל 
מקפלים את הקארדסטוק נעזרים בעצם קיפול לקיפול טוב  ופותחים 



כך נעשה מסביב להכל 


לארח מכן קוטמים משולשים בעזרת מספריים 
משאירים בערך רבע אינצ מהקצה 
כך תוכלו לקפל יפה



אחרי הגזירה מורחים דבק 
אני אוהבת לשים גם דוצ וגם נוזלי
נתחיל מהחלקים הארוכים.
למעלה ולמטה
טיפ- תמיד תדביקו אחד מול השני 
לא משנה מאיזה צד מתחילים אבל שתמיד יהיה אחד מול השני



נקפל- אני מתחילה מהאמצע ואז עוברת לצדדים בעזרת עצם קיפול




אחרי שצד אחד מודבק אני מכניסה פינות
ממש מהדבקים את הפינות בעזרת עצם קיפול
כך יהיו לנו פינות יפות בקיפול


אחרי שסיימנו עוברים לצד השני עושים בדיוק אותו דבר


ועכשיו לצדדים הקצרים יותר
שוב דבק דוצ ונוזלי 



ומקפלים.
כך נעשה ב-2 הפאות 


ועכשיו לכיסוי הפנימי 
נתחיל מהקארדסטוק בגודל 7/8 8
נדביק אותו מהקצה השמאלי נשאיר מרווח קטן 
נהדק טוב טוב בעזרת עצם קיפול


ואת החלק השני נשלים בעזרת הקארדסטוק הנוסף
בגודל 7/8 8 * 5.5
במידה וגדול מידי תורידו קצת 
אצל כל אחת זה משתנה


נעבור על הכל בעזרת עצם קיפול 
לפיזור אחיד של הדבק.
נניח ליבוש מלא לפחות 15 דקות זה חשוב מאד למי שמשתמש בדבק נוזלי.

לאחר הייבוש נתחיל לקפל.
ביד אחת אני תוספת את עצם הקיפול במקום שצריך לקפל
ותוך כדי העברת העצם הלוך חזור מרימה את הציפבורד בצד השני בעזרת היד השנייה
שימו לב אני לא משתמש בקצה של עצם הקיפול
אני משתמשת בגוף שלה





עד שהכל התרומם 
ועוברים לצד השני בדיוק אותו דבר



מעולה זה מוכן!
עכשיו עוברים לחלק הבא
קארדסטוק בגודל 3/4 10 * 12
3/4 10 כלפי מעלה על הלוח
וחורצים - 4, 3/4 6


מסובבים כך שה-12 כלפי מעלה 
וחורצים - 1.5, 10.5 


מקפלים את הכל ופותחים 


ועכשיו חותכים במלבנים עד לקו הקיפול 
בדיוק כמו בתמונה



את 2 המלבנים הקטנים מכניסים פנימה ומורחים עליהם דבק


מתחילים לקפל צד אחד 


ואז מורחים דבק בקצה הדף איפה שקיפלנו.
על הלשונית שסוגרת
מ-2 הצדדים 



ומקפלים את החלק שנותר

נוצרה קופסא מלבנית


נניח בצד ועכשיו נחזור לחלק הראשון
ונתחיל לדגם
מתחילים בחלקים הפנימיים


קארדסטוקים בגודל 3/4 6 * 3/4 8
שימו לב לדוגמאות שאתם חותכים
המעמד נפתח ועומד בצורה הזו לאורך
ולא לרוחב
מתחילה להדביק למעלה ולמטה 



לי לא היה צורך להדביק גם בשידרה
אבל למי שרוצה זה קארדסטוק בגודל 3/4 6 * 2.5
לאחר מכן 
נדביק על הקופסא המלבנית 
קארדסטוק בגודל 3/4 7 * 3/4 3
רק בחלק החיצוני הקידמי



ואז נדביק קארדסטוקים בגודל 3/4 3 * 2.5 בשני הצדדים 



ועכשיו לחיבור 


על החלק התחתון של הקופסא והחלק האחורי של הקופסא
נמרח דבק 


נדביק לאמצע הקופסא 


את החלק האחורי של הציפבורד נרים 
ונדביק לגב הקופסא 



נהדק טוב טוב את הגב ואת התחתית 


נמתין מעט שיתייבש טוב 
ונסגור את המעמד 


על החלק הקדמי נדביק את המדוגם 


 

ועכשיו נהפוך לחלק האחורי


נמרח דבק באמצע 


נדביק סרט מספיק ארוך שישמש לסגירת המעמד 


ועליו את הקארדסטוק המדוגם


נמתין שיתייבש 
נסובב , נקשור 
ונשמיע מלא קולות התלהבות!!!!


כך זה נראה מלמעלה 


כשפותחים ..
פה למי שרוצה אפשר לקשט, לשים תמונה, לשים מתכון מעולה שכתבתם
ברכה אולי ועוד ועוד ועוד


פה הכנסתי חבילת דפי מתכונים שקרן סקובץ הוציאה בעבר
שהיו לרוחב 
עכשיו הם לאורך וניתן לקנות אותם אצלי





אבל שימו לב דפי כרטיסיות שורה נמכרים במקס סטוק שגם יכולים להתאים בלי בעיה 

ועכשיו לחוצצים 
לא כתבתי את מספר הבסיסים והמדוגמים 
רק את המידות שלהם 
כל אחת שתכניס כמה דפי חוצצים שהיא רוצה 


בעזרת פאנצ טאב פינצצתי כמה טאבים מהשאריות של המדוגמים 



מקפלים לחצי 



מורחים דבק 


ומדביקים בקצה של הבסיס


על זה מדביקים את המדוגם.
אני בחרתי להדביק מדוגם רק מצד אחד 
אתם יכולים להדביק גם בצד השני
לדעתי זה מיותר 


נמשיך לאחד נוסף 


נניח אותו על החוצץ הראשון 


וכך נדע איפה להדביק את הטאב הבא 


וכך נעשה לכל החוצצים 




זהו למעשה סיימנו את המעמד 
ועכשיו לשדרוג 
כולנו מחפשות משהו מיוחד להכין לצוות החינוך
או מתנות מיוחדות לחברה , גיסה , אחיינית וכולי
אז חשבתי למה לא להכין קופסת עזרי אפיה בנוסף?
מכירים את הקופסאות האלו?


לקחתי אחד 


למי שרוצה אפשר לקשט את דופן הקופסא


לקחתי נייר טישו \ עיתון 


מעכתי לכדור 



והכנסתי לקופסא אצלי הספיקו 3 


התחלתי לסדר את כל הכלים שקניתי 




הוספתי סרט מסביב לקופסא




וכל זה יארז בצלופן וזו תהייה מתנה מושלמת
למי שתחליטו לתת אותה
אפשר במקום כלים 
להכניס חליטות של תה 
או ממרחים לעוגות ועוגיות כמו לוטוס ,חלבה וכולי...
ממרחים ללחמים 
שוקולדים מיוחדים 
ועוד כל כך הרבה אפשרויות 

אני הוספתי כמה קליפסים למארז 
כל מתכון יתפס בקליפס


תגידו לי אתם 
זה לא מושלם להביא מתנה כזו???







בפנים שילבתי גם את הכרטיסיות מתכונים 
שיש בסטאק
 


אני לא יכולה להסביר לכם כמה אני מאוהבת בדבר הזה







זהו כל מה שנותר לכם להכין
לצלם יפה
ולהעלות בקבוצה אצלי בפייסבוק
ולמי שיש אינסטגרם אז גם שם
ולתייג אותי 
אוהבת 
קרן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה