מגירה בתוספת משוויצון- הדרכה- קרן סביליה

  





הבטחתי לכם שאני אכין לכם הדרכות למתנות סוף שנה 
לצוות החינוך של הילדים שלנו 
ואפילו למי שמעבירה קייטנות יצירה 
אלו דברים שאפשר לעשות איתם גם בקייטנה.
הפעם בחרתי להכין מגירה בתוספת משוויצון .
במגירה אפשר להכניס שוקולד , כרטיסי ברכה, פנקס מעוצב ועוד...
במשוויצון אפשר להוסיף תמונות או ברכות .

אני השתמשתי בסטאק שלי רגעי נחת 
שבאמת עושה נחת!!

רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

1 קארדסטוק בגודל 8*8 
1 קארדסטוק בגודל 12*4.5
1 קארדסטוק בגודל 6.5*6.5

קארדסטוק מדוגם

1 קארדסטוק בגודל 1/4 4 *1/4 4 {לכיסוי המגירה}
2 קארדסטוק בגודל 1/4 4 * 7/8 {לדפנות }
1 קארדסטוק בגודל 1/4 4 * 1/4 4 {לפנים המגירה}
5 קארדסטוק בגודל 3/4 3 * 3/4 3 {למיני אלבום עליון}
2 קארדסטוק בגודל 3/4 * 3/4 3 {לדפנות המגירה}

קארדסטוק למאטינג { לא חובה}

1 קארדסטוק בגודל 3/8 4 * 3/8 4 {לכיסוי המגירה}
2 קארדסטוק בגודל 3/8 4 *1 {לדפנות}
5 קארדסטוק בגודל 7/8 3 * 7/8 3 { למיני אלבום עליון} 
2 קארדסטוק בגודל 7/8 * 7/8 3 {לדפנות המגירה}

בואו נתחיל 

נתחיל מהמיני העליון
על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק בגודל 8*8


נחרוץ פעם אחת ב-4 
נסובב ונחרוץ שוב ב-4 
יצא לנו סימן של פלוס + 



אחרי שחרצנו את סימן הפלוס 
עכשיו צריך לחרוץ קו באמצע מקצה לקצה 

יש 2 דרכים לעשות את זה 
דרך אחת זה להניח סרגל מתכת מקצה לקצה 
ובעזרת עצם קיפול לחרוץ קו באמצע



דרך נוספת שאני אוהבת יותר 
על לוח הקיפול בעזרת עיפרון אני מסמנת את הסוף של הקו החרוץ של 6 



ואז קצה אחד של הדף אני מניחה על 6 למעלה
ואת הקצה השני אני מניחה על הקו שסימנתי וחורצת


ככה זה נראה אחרי החריצה.
אני סובבתי את הדף לצד בשביל שיהיה אפשר לראות

ועכשיו מקפלים את כל החריצות ופותחים חזרה




בעזרת 2 הידיים את החריצה האמצעית מכניסים פנימה





וסוגרים ומהדקים טוב טוב בעזרת עצם קיפול



כך זה צריך להראות כשפותחים 


מניחים בצד ועוברים לקארדסטוק בגודל 6.5*6.5
מניחים  על הלוח וחורצים 1 מכל צד
סך הכל 4 צדדים


מקפלים הכל ופותחים חזרה
ואז גוזרים קו אחד מכל מרובע שנוצר.
סימנתי לכם בעיפרון שיהיה קל יותר להבין

גוזרים וקוטמים טיפה אפשר לראות את זה בתמונה

2 ריבועים נקפל פנימה ונמרח עליהם דבק



ונדביק אותם לדופן זה גם נותן חוזק



אותו דבר נעשה גם בצד השני נדביק וניצור קופסא


נניח בצד ונעבור לקארדסטוק הבא
12 כלפי מעלה על הלוח ונחרוץ 
1/8 1 , 3/4 5 , 7/8 6 , 1/2 11


נקפל הכל ונפתח 

על הלשונית הקטנה שנשארה נמרח דבק מבחוץ 
ונסגור לקופסא



והנה יש לנו קופסא ומגירה



זה הכל!!! נכון ממש קל?
כל מה שנשאר זה לדגם הכל
למי שמכינה בתוספת מאטינג 
אז אני מתחילה להדביק את הקארדסטוקים המדוגמים למאטינג


אני מדביקה את הכל מלבד 2 ריבועים בגודל 3/4 3 * 3/4 3 
והמאטינג 7/8 3 * 7/8 3
תיכף תבינו למה


אחרי שהדבקתי את המדוגמים והמאטינג יחד 
אני עוברת לאלו שהשארתי בצד
מאטינג אותו צריך לחתוך ל- 2 משולשים.


בעזרת הגליוטינה אני שמה את המאטינג קצה לקצה וחותכת



אותו דבר אני עושה לנייר המדוגם



במידה והמשולשים אותו גודל { מאטינג ומדוגם} אני חותכת טיפה את המדוגם ומקטינה אותו 



ועכשיו כשהכל מוכן אני יכולה להתחיל להדביק
אני מתחיל במיני 





סוגרת אותו

ומדביקה עליו 



תראו איזה יופי 

נניח בצד ונעבור למגירה


לפני שמדביקים את המדוגם מדביקים סרט באמצע



לאחר מכן נדביק את המדוגם


לאחר מכן צריך להדביק את המיני 
נחזיק אותו


נהפוך , נמרח דבק ונדביק 



נפתח את המיני בשביל שנוכל להדבק טוב טוב 



נסגור ונקשור



ועכשיו נדביק בדפנות את הקארדסטוקים 



נפתח את המגירה ונדביק בפנים את המדוגם
ובדפנות את המדוגמים
אני בחרתי בדפנות שיהיה רק מאטינג ללא מדוגם





ועכשיו למי שרוצה אפשר לעשות לשונית משיכה בעזרת 
סרט
פשוט לעשות חור קטן
להכניס את הסרט , לעשות לולאה ולקשור במבפנים





זהו זה הדבר הכל כך מושלם הזה מוכן 
ולכן נשאר להכין ולהשוויץ בקבוצה שלי בפייסבוק
אוהבת מאד
קרן


הכנתי אחד נוסף גם בבסיס שחור








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה