קופסא מדף אחד - הדרכה - קרן סביליה

  



סוף שנה מתקרב אלינו בצעדי ענק .
כבר אמצע מאי ואני זוכרת כשהבנות שלי היו קטנות יותר
כשהיו בגנים או בבתי הספר תמיד בזמן הזה 
חיפשתי רעיונות מה להכין לאנשי החינוך שמלווים את הבנות שלי
לפעמים אלו היו אנשים שהיו איתם חלק גדול מהיום והיו מאש משמעותיים בחייהן
ולפעמים אלו היו אנשים של שעה שביום או שעה בשבוע...
לכולם דאגתי להכין משהו ולתת 
כן אפילו לשומרים בבית הספר . משהו קטן שהכנתי מכל הלב 
וזה תמיד העלה חיוך על פניהם.
אז בזמן הקרוב אני אעלה לכם הדרכות, רעיונות ועוד...
לדברים שקשורים במתנות סוף שנה.
ההדרכה הראשונה היא הדרכה לקופסא
מדף אחד והיא כל כך קלילה להכנה שלא תפסיקו להכין אותה.
היא אומנם מדף קארדסטוק אחד אבל תאמינו לי מכילה לא מעט.
בקופסא הזו אפשר להכניס שוקולדים, סוכריות, עוגיות מעשה ידינו ועוד פינוקים. 
אתם תחליטו .
אפשר אפילו לצרף אותה כתוספת למתנה שהכנו
למשל מחברת + הקופסא מלאה בשוקולדים
או כתוספת למתנה קנויה שזה גם סופר מעולה.

בקבוצה שלי בפייסבוק - קבוצת סקראפ-TOUCH OF ART 
העלתי אתמול אתגר מהיר בעקבות השיר של נועה קירל האלופה באירוויזיון.
אתגר יוניקורן הוא אומנם מסתיים היום {14.5.23}
 אבל אפשר עדיין להכין לאתגר הזה עד חצות ולהעלות בקבוצה.
בעקבות האתגר הזה הכנתי את ההדרכה לקופסא הזו
מהסטאק שלי פונץ' בננה שהוא סטאק מהמם ובפנים יש גם חדי קרן .

רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

1 דף קארדסטוק בגודל 11.5*7.5


קארדסטוק מדוגם

2 קארדסטוק בגודל 7/8 3 * 7/8 3
2 קארדסטוק בגודל 3/8 1* 7/8 3
4 קארדסטוק בגדול 7/8 * 7/8 3

בואו נתחיל 

נניח את הקארדסטוק על לוח הקיפול כך שה-7.5 כלפי מעלה ונחרוץ
1 , 2 , 6 



הופכים את הקארדסטוק עכשיו ה-11.5 כלפי מעלה על הלוח
וחורצים 0.5 , 2 , 6 , 7.5





ועכשיו צריך לגזור 
סימנתי ב-X את המקומות שאותם צריך לגזור ולהוציא לגמרי
בתמונה תראו שהפכתי את הכיוון של הקארדסטוק על מנת שיהיה לי קל לצלם לכם


כך זה נראה אחרי שגזרתי והוצאתי


ועכשיו הריבועים למטה אותם לא צריך להוציא 
רק לגזור משני הצדדים שלהם
בדיוק כמו שסימנתי בתמונה


כך זה נראה אחרי שגזרתי


נקפל את כל הסימונים ונפתח חזרה


ועכשיו נסגור הכל לקופסא מהממת 
נמרח דבק על הגב של הריבועים למטה
בתמונה אפשר לראות את האצבעות שלי על הריבועים.
קיפלתי אותם פנימה ואז מרחתי דבק


את הריבועים האלו צריך להדביק על הלשונית האמצעית מבפנים 



כך זה נראה מבפנים אחרי ההדבקה


ועכשיו צריך לסגור את הקופסא.
מורחים דבק על הלשונית התחתונה איפה שהיד שלי

ועל הלשונית הקטנה מצד ימין 
גם איפה שהיד שלי

וסוגרים . את הלשונית התחתונה מדביקים בתחתי הקופסא 
והלשונית מצד ימין עליה סוגרים את הקופסא למעשה
כך זה נראה מהצד


כך זה נראה מלמטה

והנה הקופסא מוכנה לפני דיגום


ועכשיו לדיגום 
מי שרוצה יכולה להוסיף שייקר בפרונט זה מגניב


צד אחד מוכן


צד שני גם מוכן


והנה הצדדים גם כבר מודבקים

ועכשיו הסגירה
אני סגרתי את החלק העליון בעזרת עטב עץ 
הצמדתי את הלשוניות העליוניות ביותר אחת לשניה 
ושמתי אטב 


מבט מלמעלה 

אפשר להכניס שוקולד בפנים 
או כל דבר אחר שתחשבו עליו 



אפשר לראות את השוקולד מבצבץ


מרוב שהקופסא הזו קלה להכנה 
הכנתי אחת גם על קארדסטוק שחור



נכון שהיא קלה מהירה ומושלמת??
מצרפת עוד קצת תמונות






זהו זה 
הקופסא מוכנה 
ולכן נשאר להכין ולהשוויץ בקבוצה שלי בפייסבוק
אוהבת מאד
קרן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה