קייס לשוקולד ומשוויצון- קרן סביליה

 




לכבוד החג השני של פסח ישבתי וחשבתי 
מה אפשר להביא לאורחים שלי.
הפעם אני מארחת את 2 הצדדים
הצד שלי והצד של בעלי.
רציתי משהו קליל שלא יקח הרבה זמן ולא הרבה חומרים
ואז עלה לי הרעיון 
למה לא קייס לשוקולד ומשוויצון??
אז יאלה התחלתי לעבוד והנה התוצאה.

השתמשתי בקולקציה שלי HELLO SUMMER

בסטאק ובחיתוכים וכמובן בבסיס השחור שלי
אני חייבת לומר לכן שההכנה סופר סופר קלה!

רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

1 קארדסטוק בסיס בגודל 12*3/4 6
1 קארדסטוק בסיס בגודל 4.5*3/4 8 {לכיס}
1 קארדסטוק בגודל 6.5*10.5למשוויצון
2 קארדסטוק בסיס בגודל 3/8 3 * 3/8 6 למשוויצון {השתמשתי בלבן}

קארדסטוק מדוגם 

2 קארדסטוק מדוגם בגודל 7/8 3 * 5/8 6 {לכריכה תחתונה קדמית ופנימית}
2 קארדסטוק מדוגם בגודל 7/8 2 * 5/8 6 { לכריכה עליונה קדמית ואחורית }
1 קארדסטוק מדוגם בגודל 7/8 3 * 5/8 6 לכריכה אחורית
1 קארדסטוק מדוגם בגודל 3/8 3 * 5/8 6 לכיס
4 קארדסטוקים מדוגמים בגודל 3/8 3 * 3/8 6 למשוויצון

בואו נתחיל

על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק בגודל 12*3/4 6
12 כלפי מעלה על הלוח ונחרוץ - 4 , 4.5 , 8.5 , 9
.


נקפל , למי שרוצה זה הזמן לעגל פינות



נניח בצד ונעבור לכיס
3/4 8 כלפי מעלה על הלוח וחורצים 0.5 , 1



מסובבים כך ש- 4.5 כלפי מעלה וחורצים 0.5 , 1

ומסובבים שוב שהצד הארוך כלפי מעלה 
וחורצים 0.5 , 1


נוצרו למטה 4 ריבועים קטנים


אותם צריך לגזור עד לקו קיפול
כך זה נראה אחרי הגזירה



אחרי הגזירה מקפלים את כל קווי הקיפול ופותחים


ועכשיו צריך ליצור את הכיס
מקפלים פנימה את צד ימין ושמאל



 בקצוות מורחים דבק


וסוגרים את החלק התחתון 


ועכשיו לפני שמדביקים את הכיס לבסיס
מדביקים עליו את המדוגם שלו




לוקחים פאנצ עיגול 
אני השתמשתי בגודל 1.5 אינצ 
למי שאין אפשר להשתמש במטבע של חצי שקל 


הופכים את הפאנצ ופותחים לו את החלון
מכניסים את הכיס לחצי עיגול 
אני עשיתי לפי העין 
למי שאוהבת למדוד יכולה למדוד אמצע ואז לפנצץ



מורחים דבק


ומדביקים בחלק האמצעי עד לקו קיפול
שימו לב אני ממליצה לקפל ולראות שהכל נסגר ולא עלה על קו הקיפול
שימו לב לא להדביק בתוך השידרה



ועכשיו נתחיל להדביק מדוגמים 
אני התחלתי מהחלק התחתון הפנימי
שימו לב עגלתי פינות למטה 



עוברים לחלק העליון הפנימי 
לפני הדבקת המדוגם למי שרוצה סגירה מגנטית 
זה הזמן להדביק מגנט לפני המדוגם


עליו להדביק את המדוגם



לסגור חלק תחתון 
להדביק מגנט לפי המיקום של הקודם


ועליו את המדוגם
שימו לב עגלתי פינות למעלה


לאחר מכן נסגור את החלק העליו ונדביק את המדוגם עליו
שימו לב עגלתי פינות למטה 



פה היה חסר לי משהו אז הדבקתי את אחד החיתוכים



ועכשיו נדביק את המדוגם האחורי



נעבור למשוויצון 10.5 כלפי מעלה על הלוח 
ונחרוץ 3.5, 7



נקפל בצורת זיגזג


ונעגל פינות 
אני סגרתי את המשוויצון ועיגלתי את הכל יחד כשהוא סגור






כך זה נראה כשזה פתוח


ועכשיו נדביק מדוגמים 
ובסיסים לבנים
שגם אותם צריך לעגל ב-4 פינות




את החיתוכים שהדבקתי 
הדבקתי ממש בקצוות בשביל לאפשר להכניס תמונה מתחת




בחרתי שוקולד


לקחתי את השוקולד והמשוויצון
והכנסתי לכיס





וזהו עכשיו יש קייס לשוקולד ומשוויצון
למי שרוצה אפשר לוותר על השוקולד ולעשות משוויצון ארוך יותר
ולהכניס פנימה לכיס








זהו כל מה שנשאר לכם 
להכין הרבה קייס לשוקולד ומשוויצונים
להעלות לקבוצה 
ולתייג אותי 
אוהבת מאד
קרן

תגובות

  1. קרנושה זה מהממממם 👏 וההדרכה כל כך מפורטת וקלילה.
    תודה על כל ההשקעה ועל כל ההדרכות.
    חג שמח 🌺

    השבמחק
    תשובות
    1. יו מיכלוש אהובה תודה רבה!
      תודה לך על התגובה
      חג שמח ממוש

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה