מיני אלבום משוויצון- קרן סביליה

 



אין על החגים שלנו !!
תמיד אנחנו חושבים מה לקנות מתנות או להכין מתנות שוות
כך שכולם יהיו מרוצים.
בפוסט הקודם העלתי לכם הדרכה של מעמד להגדה של פסח לצביעהץ
אחלה מתנות לילדים 
הפעם אני מעלה לכם הדרכה למיני אלבום משוויצון.
כזנ שכל אמא ,חמה, דודה,אחות ... תשמח לקבל
וההכנה?? סופר קלה .
אני השתמשתי בקולקציה שלי ארץ האגדות


רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

5 קארדסטוק בסיס בגודל 10X10
10 קארדסטוק בסיס בגודל 4.5X4.5
5 או 10 קארדסטוק בסיס לבן

קארדסטוק מדוגם 

2 קארדסטוק מדוגם בגודל 7/8 4 * 7/8 4 { ארבע ושבע שמיניות על ארבע ושבע שמיניות} לכריכות
10 קארדסטוק מדוגם בגודל 
7/8 4 * 7/8 4 { ארבע ושבע שמיניות על ארבע ושבע שמיניות}
5 או 10 קארדסטוק מדוגם

בואו נתחיל 

על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק בגודל 10X10 
ונחרוץ ב-5 , נסובב ונחרוץ ב-5 
כך נעשה בכולם 

נקפל לפי הסימונים ונפתח חזרה


ועכשיו נתחיל בקיפול המשולשים .
שימו לב יש 2 אופציות לקיפול. 
אני אתחיל מהראשונה שאני באופן אישי יותר אוהבת 
ואציג גם את האופציה 
השנייה.
כשהקארדסטוק פתוח לפנינו מתחילים מהריבוע התחתון בצד ימין


בעזרת היד אני לוקחת את הקצה התחתון ומעלה למעלה על הקצה העליון
של המרובע . רק עד לקו הקיפול

בעזרת עצם הקיפול אני לוחצת על אמצע הקארדסטוק עושה סימן
ומקפלת.
כך זה נראה אחרי הקיפול

אותו דבר עושים למרובע התחתון בצד שמאל

כך זה נראה אחרי קיפול


את כל החלק התחתון מקפלים כלפי מעלה


כך זה נראה אחרי הקיפול


בעזרת עצם הקיפול עוברים שוב על קו האמצע

ומקפלים. לאחר הקיפול עוברים טוב טוב בעזרת עצם הקיפול על כל הקיפולים


כך תעשו בכל הקארדסטוקים הגדולים.

ועכשיו לאופציה השניה של הקיפול
למי שאוהבת דיוק יותר יכולה להיעזר בסרגל מתחת
בעזרת סרגל ועצם קיפול מותחים קו במרובע הימני התחתון 
מהקצה העליון בצד ימין
לקצה התחתון בצד שמאל עד לקו קיפול
אותו דבר למרובע התחתון בצד שמאל 
מהקצה העליון בצד שמאל 
לקצה התחתון בצד ימין 

ומפה הקיפול בדיוק אותו דבר כמו שעשינו למעלה.

ועכשיו נחבר את כל הקארדסטוקים יחד
שימו לב כשאתם מחברים כולם באותו כיוון.
אני פותחת מרובע אחד {אחרי שקיפלנו את כולם}
בודקת שהמשולשים שלי כלפי מעלה

סוגרת משמאל לימין

מורחת דבק 

לוקחת את המרובע הבא 
פותחת מעט ובודקת שהמשולשים כלפי מעלה

סוגרת ומדביקה גב לגב



מהדקים טוב טוב

וממשיכים הלאה אותו דבר בכל ארבעת הקארדסטוקים
כך זה נראה אחרי ש-3 מודבקים

וכך כשכולם מודבקים
ועכשיו נעבור לדיגום.

נתחיל מהכריכות
לפני שמדביקים את הכריכות 
מדביקים סרט 
לוקחים סרט סטאן {אני אוהבת אבל אתם יכולים מה שאתם אוהבים} מספיק ארוך 
אחר כך אפשר לגזור קצוות
האלבום פתוח לפני בצורה הזו

סוגרת אותו לצד שמאל
כך שהפתיחה תהייה מימין כמו ספר

מורחת דבק באמצע

ומדביקה את הסרט 
שימו לב להשאיר מספיק קצוות לקשירה


הופכת לצד שני

ומורחת דבק בצד השני

ועל הדבק את הסרט

ועכשיו אפשר להדביק את הכריכות




שימו לב איך נראה זה נראה מהצד של השידרה


ועכשיו לדיגום המשולשים
לוקחים את הקארדסטוק המדוגם בגודל 7/8 4 * 7/8 4 
שמים אותו על הגליוטינה או הטרימר 
מקצה לקצה באלכסון וחותכים
מתחתי קו בשביל שתוכלו לראות מאיפה לאיפה חותכים

אותו דבר נעשה לקארדסטוק השני שימו לב אני חותכת אותם
כשהמדוגם פונה כלפי מעלה 


הופכת , מורחת דבק 

ומדביקה בצד שמאל של האלבום 


ועכשיו לצד ימין
לחלק מהמדוגמים יש כיוון לדוגמא
לכן חותכים אותם בדיוק אותו דבר כמו למעלה 
רק שהפעם הדיגום פונה כלפי מטה
ואנחנו רואים את הצד האחורי
זה הדיגום שאני רוצה ויש לו כיוון


הופכת אותו וחותכת כשהוא הפוך



חותכים עוד משולש ואפשר להדביק אותם בצד ימין של האלבום
אופציה ראשונה

אופציה שניה
אפשר לראות ש-2 האופציות מתאימות לצד ימין 
וזה בגלל החיתוך ההפוך

ככה תדגמו את כל האלבום.
לאחר מכן אפשר להתחיל לדגם את הבסיסים לכרטיסיות או תמונות
יש כמה אופציות 
או לדגם משני הצדדים 
או צד אחד מדוגם וצד שני קארדסטוק בסיס לבן על מנת להדביק תמונה
או מ-2 הצדדים קארדסטוק בסיס לבן.
כך תעשו לכל הבסיסים הנותרים




והנה קצת תמונות מהמיני אלבום הגמור שלי









זהו כל מה שנשאר לכם 
להכין הרבה משוויצונים
להעלות לקבוצה 
ולתייג אותי 
אוהבת מאד
קרן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה