מעמד לדפי צביעה לשולחן החג-קרן סביליה

 


אביב הגיע פסח בא.....
האביב כבר פה וכולנו מתכוננים לפסח|
ניקיונות, הכנות לחג,קניות,מתנות ומה לא...
יש כאלו כמו אמא שלי וחמותי שיהיו בריאות שכבר הכינו תפריט והכל כבר מסודר.
את ערב חג הפסח בדרך כלל אנחנו חוגגים עם המשפחה שלי 
ולאמא שלי שתהייה בריאה יש לא מעט נכדים ונינים.
כל שנה  מחדש אנחנו חושבים איך להעסיק את הקטנים בקריאת ההגדה
בניינו אין להם הרבה סבלנות לחכות עד שיסיימו 
ועד שמסיימים כבר ואוכלים לאחר מכן ממשיכים לקרוא
ושוב הקטנים מוצאים את עצמם משועממים.
השנה חשבתי מה יעסיק אותם {נכון יש מתנות וזה אבל בקריאת ההגדה עדיין לא נותנים את המתנות}.
ומצאתי פתרון מושלם !!
כולם אוהבים לצבוע , אז למה לא הגדה לצביעה לכל אחד?
ברור שזה מושלם
גם הגדה לצביעה ואפילו נגיש אותה בצורה מיוחדת
בתוך קופסא ולכל אחד השם שלו\ה.
אז קבלו את ההדרכה החדשה שלי שאני בטוחה שתככב בכל שולחן חג!!
כי הרי לכולם יש אחיינים, בני דודים,אחים , נינים ועוד...
בהדרכה הזו השתמשתי בסטאק שלי -JOY OF LIFE
אז שנתחיל?

רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

1 קארדסטוק בסיס בגדול 12X12
1 קארדסטוק בסיס בגודל 5.5X5 { למכסה}
1 קארדסטוק בסיס בגודל 3.5X6 {לכיס}

קארדסטוק מדוגם 

4 קארדסטוק מדוגם בגודל 7/8 3 * 7/8 3 {שלוש ושבע שמיניות על שלוש ושבע שמניניות}
1 קארדסטוק מדוגם בגודל  7/8 3 * 3 
1 קארדסטוק מדוגם בגודל 7/8 3 * 3/8 2 { שתיים ושלוש שמיניות על 3 ושבע שמיניות }

בואו נתחיל 

על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק בגודל 12X12
ונחרוץ ב- 4,8 


נסובב ונחרוץ שוב ב- 4, 8


לאחר מכן נגזור ב-4 קווי קיפול לפי התמונה


שימו לב החצים מסמנים את הצדדים של הפאות אליהם יודבקו 
פאה ראשונה הופכים מורחים דבק ומדביקים לפי החץ 


מסובבים טיפה שיהיה נח לעבוד וממשיכים להדביק לפי החצים



אחרי שהדבקתם 2 פאות אני אוהבת את 2 הפאות האחרונות להדביק יחד 
יותר נח לי
אני מורחת על שתיהן דבק ומדביק יחד 


וככה נראית הקופסא כשהיא מוכנה


נניח בצד ונעבור למכסה
קארדסטוק בגדול 5.5X5 
5.5 כלפי מעלה על הלוח
ונרוץ ב- 1 , 5

נסובב 5 כלפי מעלה על הלוח 
ונחרוץ 0.5 , 4.5 


בפינות נוצרו 2 מלבנים ו-2 ריבועים 
נגזור אותם עד לקו הקיפול 



ועכשיו ניצור עיגול
למי שיש תבנית חיתוך יכולה לחתוך במכשיר
למי שאין אפשר לקחת משהו עגול בערך 2.5 אינצ או 2 אינצ 
ולסמן עיגול ולחתוך בעזרת מספריים



נניח בצד ונעבור לכיס
קארדסטוק בגודל 3.5X6 
6 כלפי מעלה על הלוח ונחרוץ 0.5, 1, 5, 5.5


נסובב ונחרוץ ב- 0.5, 1 

את הריבועים הקטנים שנוצרו נגזור



ועכשיו ניצור כיס נפח
נקפל את הצדדים כמו בתמונה 

כך זה נראה מהצד 
נמרח דבק בקצוות למטה 

ונסגור את החלק התחתון על הדבק

את הכיס אני מדביקה על אחת הדפנות מיישרת קו למטה 


זהו 
ועכשיו למדוגמים ולהרכבת הקופסא 
נתחיל מהמדוגמים של הפאות הגדולות של הקופסא
3 מדוגמים ל- 3 פאות גדולות 





ועכשיו  להדבקת  המדוגמים על הכיס ומעל הכיס
נתחיל מ מדוגם מעל הכיס. מדוגם בגודל  3*7/8 3

לאחר מכן נדביק את המדוגם הקטן שנשאר על הכיס 

ועכשיו נעבור לדיגום המכסה. 
את הקארדסטוק המדוגם נניח על המכסה 
נהפוך ונסמן בעיפרון את העיגול. למי שיש חותכן אז לחתוך
לפי הסימון 




אחרי שחתכתם נשאר להדביק. 
אני שמתי מסביב לעיגול סרט פונפונים
וככה זה נראה 


ועכשיו להדבקת המכסה. על הלשונית הגדולה יותר נמרח דבק
הצד החיצוני שלה ומדביק את הלשונית בתוך הקופסא ולא מהחוץ 





למי שרוצה שהקופסא לא תפתח אפשר להדביק את 
כל הלשוניות לפנים הקופסא. 
וככה הקופסא נראת 


ועכשיו להגדה. קניתי ממקס סטוק הגדה  
הורדתי לה את הכריכה
גלגלתי והשחלתי פנימה 


כל מה שנשאר זה להכניס את הצבעים לכיס 





זהו כל מה שנשאר לכם 
להכין הרבה קופסאות 
להעלות לקבוצה 
ולתייג אותי 
אוהבת מאד
קרן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה