כרטיס מושלם לגיפט קארד- קרן סביליה

 




את הסטאק החדש שלי פנתרה בורוד כולכם כבר ראיתם 
האמת שזהו סטאק שאני חושבת שהוא חובה אצל כל יוצרת!!
בצבעים מושלמים- ורוד שחור זהב
וכל כך יפה!! האמת שחוץ ממשהו לגברים אני חושבת שהוא מתאים לכל אירוע!!
הפעם החלטתי להכין ממנו כרטיס מהמם לגיפט קארד 
או שאפשר מההדרכה הזו להכין מיני משוויצון מה שתבחרו 😊
בהדרכה אני השתמשתי בסטאק פנתרה בורוד ובקארדסטוק בסיס שחור 


רשימת חומרים
כל המידות באינצ'ים

קארדסטוק בסיס

2 קארדסטוק בסיס בגודל 4.5X6- שחור
1 קארדסטוק בסיס בגודל 5X12- שחור
4 קארדסטוק בסיס בגודל 3/8 4 * 7/8 5 { ארבע ושלוש שמיניות על חמש ושבע שמיניות} - זהב
4 קארדסטוק בסיס בגודל 7/8 2 * 7/8 4 { שתיים ושבע שמיניות על ארבע ושבע שמיניות } - זהב
** שימו לב קת הקארדסטוק בסיס הזהב שאני חתכתי זה למאטינג בעצם עוד שכבה יותר קטנה של קארדסטוק בסיס
זה יבצבץ טיפה מעל המדוגמים.

קארדסטוק מדוגם 

4 קארדסטוקים בגודל 1/4 4 * 3/4 5 { חמש ושלושה רבעים על ארבע ורבע}
4 קארדסטוקים בגודל 3/4 2 * 3/4 4 { ארבע ושלושה רבעים על שתיים ושלושה רבעים}


בואו נתחיל 

על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק 5X12 
12 כלפי מעלה על הלוח ונחרוץ
3 , 6 , 9 - קפיצות של 3 אינצ'



נוציא מהלוח קיפול ונקפל רק לחצי {באמצע} את הצדדים כרגע נשאיר ללא קיפול



נפתח את הקארדסטוק בחזרה 
ונעבוד על החלק הימני
בעזרת סרגל ועיפרון נמדוד מהחלק התחתון החיצוני כלפי מעלה 1.5 אינצ'
נסמן ואז נמתח קו אלכסוני 
מקו הקיפול למעלה עד לסימון שסימנתם.


ועכשיו לחיתוך 
אני השארתי את החלק הזה מקופל לחצי והכנסתי לגיליוטינה וחתכתי בדיוק איפה שסימנתי.
כך נוצרו לי חיתוכים שווים מצד ימין ושמאל .



שימו לב את המשולשים שחתכן תשאירו 
וכך זה נראה כשפותחים 

אני עוברת לדיגום.
לפני הדיגום אני בחרתי להוסיף קארדסטוק זהב מאט כמטאניג {עוד מסגרת שתבצבץ מעל המדוגם}
על 2 המלבנים באמצע הדבקתי את הבסיס הזהב בגודל 3/8 4 * 7/8 5


ועכשיו הדבקת הזהב על צדדים ימין ושמאל
יש כאלו שאוהבים לסמן בעזרת עיפרון. 
שמים את הקארדסטוק הזהב מתחת לשחור בצד ימין, מסמנים בעיפרון קו וחותכים
אבל לי זה לא יוצא מדויק אז אני פחות אוהבת
יש כאלו שמודדים... 
אני הפעם בחרתי בשיטה אחרת
זוכרים את המשולשים שאמרתי לשים בצד?
משולש אחד וזהב אחד


וניקח גם וואשי טייפ

נחתוך רצועה מהוואשי טייפ ונגלגל ללולאה


ונדביק בצד האחורי של הקארדסטוק השחור


את המשולש השחור נדביק על הזהב


אפשר לראות בתמונה שהמשולש השחור לא יושב בדיוק על הזהב
הוא טיפה בולט מלמעלה ובצדדים.
אני הדבקתי אותו בכוונה ככה ממש טיפה לפי העין בשביל שחיתוך המשולש יצא לי במידה
הנכונה ולא אצטרך לחתוך שוב.
מכניסים לגליוטינה\טרימר וחותכים
בגלל ששמנו את הוואשי טייפ הקארדסטוק השחור פחות יזוז וככה יהיה
נח יותר לחתוך.
וככה זה נראה אחרי היתוך. בדיוק בגודל הנכון

אותו דבר עושים לצד השני צד שמאל.
בגלל שזה קארדסטוק בסיס ללא דוגמא אז אפשר לעשות בדיוק אותו
דבר ופשוט להפוך בסיום את הזהב והוא יתאים לצד שמאל.

ועכשיו לדיגום
4 קארדסטוקים מדוגמים בגודל 3/4 2 * 3/4 4

2 מהם נדביק באמצע

ואת ה-2 הנוספים נחתוך בדיוק אותו דבר כמו שחתכנו את הזהב
משולש שחור , וואשי 


נדביק על המדוגם
קצוות קצת בחוץ



נחתוך בגיליוטינה \טרימר ונדביק על המשולש בצד שמאל



ועכשיו לצד ימין. 
שימו לב פה צריך להפוך את הקארדסטוק המדוגם
לוקחים את הקארדסטוק והפעם מדביקים את המשולש בצד האחורי 
אצלי זה לבן. ככה זה ימנע מכן בלבולי צד


ככה זה נראה כשאני הופכת את הקארדסטוק

וחותכים את המשולש , הופכים ומדביקים בצד ימין


למי שמעוניין\ת אפשר להפוך את הכל והדביק עוד מדוגמים בצד האחרוי באמצע
אני בחרתי שלא להדביק


ועכשיו כשהחלק הזה מוכן נניח בצד ונעבוד על הכריכות
2 קארדסטוקים בסיס בגודל 4.5X6
נדביק עליהם 4 קארדסטוקים זהב בגודל 1/4 4 * 3/4 5
2 מכל צד 


בצד אחד נדביק את המדוגמים שבחרנו לכריכות החיצוניות 



נהפוך לצד שני ונדביק את המדוגמים שבחרנו לכריכות הפנימיות


ועכשיו להרכבת כל החלקים יחד
הנחתי את כל החלקים לפני

החלקים הגדולים הוורודים הם הכריכה החיצונית ואני לא צריכה לעבוד עליהם.
הופכים אותם



לוקחים את החלק העליון בתמונה { החלק הארוך יותר שעבדנו עליו} 
ומקפלים.
את האמצע מקפלים כלפי פנימה. 

אפשר לראות שהצדדים נשארים פתוחים כרגע


ועכשיו סוגרים את הכל לגמרי 
צד ימין וצד שמאל נסגרים על האמצע

מתחלים ךעבוד על צד שמאל כשהוא סגור


מורחים דבק כמו בתמונה
פס למטה פס בצד שמאל ופס קטן בימין
לא מורחים באמצע ולא בקו האלכסוני

את ה חלק הזה מדביקים לצד שמאל
בדיוק באמצע


מהדקים טוב טוב
ועכשיו מורחים דבק על צד ימין
שוב אותו דבר


ניקח את הכריכה הקדמית ונפוך אותה על הדבק
כך שהחלק החיצוני של הכריכה יהיה מבחוץ 
תסדרו מהר מהר את הכריכה שהנחתם עכשיו בדיוק 
על הכריכה האחורית כך הכריכות יהיו באותו גודל והחלק הפנימי יהיה מודבק בדיוק באותו מקום מצד ימין ושמאל

ליישר כלפי מטה שישב טוב


אחרי שבדקתם שהחלקים יושבים בול אחד מעל השני
מהדקים טוב טוב


טעכשיו זמן הגילוי.
פותחים את הכרטיס קצת ורואים שהכל יושב במקום
והדבק לא ברח


מסדרים במידה וצריך 
והנה כשהכרטיס כולו פתוח


מבט מלמעלה

בצדדים אפשר להכניס גיפט קארד
באמצע אפשר ברכות או תמונות



 ככה הוא נראה כשהוא סגור


זהו כל מה שנשאר לכם זה להכין הרבה כרטיסים
ליהנות מכל רגע
לעלות לקבוצה בפייסבוק
ולתייג אותי שאראה 
אוהבת מאד
קרן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה