כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

 



היום החלטתי להכין לכם הדרכה 
לכרטיס ממש ממש קליל אבל תוצאה מרשימה מאד.
את הכרטיס אפשר להכין בכל מידה שתבחרו ואני מבטיחה שהוא פשוט מאד.
בהדרכה אני השתמשתי בסטאק שלי מהודק באהבה 
ובבסיס הכחול שלי 

רשימת חומרים :

קארדסטוק בסיס

1 קארדסטוק בסיס בגודל 9X6 - בסיס הכרטיס
1 קארדסטוק בסיס בגודל 9X3.25 - פלאפ שנסגר על הכרטיס
2 קארדסטוק בסיס בגודל 3/8 4 * 1/8 3 - אני השתמשתי בקארדסטוק לבן

קארדסטוק מדוגם

3 קארדסטוקים בגודל 3/8 4 * 7/8 5 - אחד מהם ישמש לבסיס ו-2 נוספים למשולשים

1 קארדסטוק  בגודל 3/8 4 * 1/8 3


בואו נתחיל

על לוח הקיפול נניח את הקארדסטוק בסיס הגדול 
9 כלפי מעלה על הלוח ונחרוץ ב-4.5


נקפל לחצי ונפתח שוב
בחלק הימני נמתח קו  אלכסוני בעזרת סרגל ועיפרון מקו הקיפול העליון ועד הקצה התחתון


אחרי שסימנתם צריך לחתוך 
אפשר בעזרת מספריים או סכין חיתוך או טרימר\גליוטינה
אני חתכתי בעזרת הגליוטינה



מקפלים ומהדקים טוב טוב.
ועכשיו נעבור לקארדסטוק בסיס השני
נניח על לוח הקיפול 9 כלפי מעלה ונחרוץ ב-4.5

נקפל ונניח בצד.
לוקחים את הכרטיס ומדביקים עליו את אחד המדוגמים שבחרתם


אחרי שהדבקתם לוקחים את הקארדסטוק בסיס ששמנו בצד וממקמים באמצע הכרטיס
שימו לב פה עוד לא הדבקתי אותו רק מיקמתי ובדקתי שהמיקום טוב לי.
איך בדקתי..
מיקמתי את הקארדסטוק בסיס באמצע הכרטיס לפי העין 
שמתי לו וואשי טייפ בצד האחורי בשביל שלא יזוז
פתחתי חלק אחד עלפי מעלה וסגרתי את המשולש ועליו את החלק העליון. 
ראיתי שככה זה טוב לי
הוצאתי מרחתי דבק והדבקתי


ועכשיו דיגום המשולשים
לקחתי את אחד המדוגמים וחתכתי לחצי מקצה לקצה


שימו לב לכיוון החיתוך אני חתכתי מהקצה העליון הימני לקצה התחתון השמאלי


בדקתי שהגודל נכון והדבקתי

כך זה נראה כשהמלבן סוגר עליו

* שימו לב 
למי שמשתמש במדוגם דו צדדי 
החלק השני של המשולש מתאים לצד השני של הכרטיס
למי שלא משתמש בדו צדדי
ממשיך בהדרכה.

ועכשיו ניקח את המדוגמם הנוסף { אני בחרתי את אותו מדוגם שבחרתי לבסיס לידו}

ועכשיו חשוב מאד
לפני החיתוך - בגלל שהמשולש בצד השני הוא הפוך אפשר לחתוך בכיוון ההפוך 
אבל בשביל לא להסתבך אני פשוט הפכתי את המדוגם וחתכתי באותו כיוון כמו מקודם


פותחים את המשולש ומדביקים את המדוגם בצד ימין 
לאחר מכן נשאר מדוגם אחרון מלבני 
אותו מדביקים על הבסיס המלבני הקטן
אני בחרתי מהסטאק שלי את הילדה המהממת וחתכתי.



לאחר שהמדוגמים הודבקו נשארו 2 בסיסים לבנים
ותם מדביקים בתוך הפלאפ מבפנים


בשביל שלא ישעמם אני ציירתי מסגרת ביד חופשית 
אני אוהבת לשרבט ללא סרגל ואוהבת שהמסגרת לא ישרה





 כל מה שנשאר זה לסגור את הכרטיס המיוחד הזה ולהכין בכמויות.
נסגור קודם את המשולש ועליו את הפלאפ






אל תשכחו לשתף בקבוצה ולתייג 
אשמח לראות את מה שהכנתן 
אוהבת מאד
קרן



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה