הפתעה כפולה- הדרכה למשלוח מנות ולא רק....- קרן סביליה

 






כמה אני אוהבת את פורים
האמת שכבר כמה שנים אני פחות אהבתי את החג הזה 
וזה בגלל שאבא שלי ז"ל נפטר בפורים אבל !! 
אני חושבת שאבא שלי היה רוצה שאשמח בחג הזה כמו שתמיד שמחתי 
בתור ילדה תמיד היה וואו גדול סביב החג הזה והתחפושות 
ומשלוחי המנות והכיף שהיינו עושים כמשפחה . ולכן החלטתי שמהשנה זהו 
אני חוזרת לאהוב את החג הזה למרות הקושי.
אז לכבוד זה הכנתי לכם הדרכה מהממת למשלוח מנות מהמם!!
האמת כשאני חושבת על זה ההדרכה הזו מעולה לא רק למשלוח מנות 
בקופסאות האלו ניתן להכניס כרטיסים, מיני אלבומים ואפילו כקופסאות אחסון .
אז יאלה שנתחיל?
אני השתמשתי בקולקציה שלי 
פורים שמח

רשימת חומרים 

כל המידות באינצים

קארדסטוק בסיס



2 קארדסטוקים בגודל 10X12
2 קארדסטוקים בגודל 81/8X61/8 {שמונה ושמינית על שש ושמינית}
1 קארדסטוק בגודל 6X9 
2 קארדסטוק בגודל 3X12


קארדסטוק מדוגם

2 קארדסטוקים בגודל 6X4 זה למכסים
4 קארדסטוקים בגודל 6X0.75 זה לדפנות הארוכות של המכסים
4 קארדסטוקים בגודל 4X0.75 זה לדפנות הקצרות של המכסים
4 קארדסטוקים בגודל 57/8X27/8 {חמש ושבע שמיניות על 2 ושבע שמיניות } זה לדפנות של הקופסאות
4 קארדסטוקים בגודל 37/8X27/8 {שלוש ושבע שמיניות על 2 ושבע שמיניות} זה לדפנות של הקופסאות
2 קארדסטוקים בגודל 27/8X57/8 { שתיים ושבע שמיניות על חמש ושבע שמיניות } זה לזיגזג
2 קארדסטוקים בגודל 81/8X27/8 {שמונה ושמינית על שתיים ושבע שמיניות} זה לחבק 
2 קארדסטוקים בגודל 27/8X27/8 {שתיים ושבע שמיניות על שתיים ושבע שמיניות} זה לדפנות של החבק
** המלצה שלי תמדדו אחרי שאתן מסיימות להדביק את החבק את המידות שלו ולפי זה תחתכו מדוגמים.

בואו נתחיל

קארדסטוק בגודל 10X12
על לוח הקיפול נניח את הקארסטוק ונחרוץ 3 אינצ מכל כיוון
נניח נחרוץ ב-3 נסובב נחרוץ ב-3 וככה 4 פעמים עד שיהיו 4 פאות חרוצות



אחרי שחרצנו 3 אינצ מכל כיוון נעשה את זה גם בקארדסטוק הנוסף בגודל הזה.
לאחר מכן נקפל את כל הקיפולים ונפתח חזרה.
אני מקפלת צד אחד ופותח ואז צד שני ופותחת ואז צד שלישי....
ועכשיו צריך לגזור
בעצם בשביל ליצור קופסא צריך לגזור 4 פאות עד לקו הסימון בדיוק לפי הצילום



ועכשיו אחרי שחתכנו נוצרו לנו ריבועים קטנים בכל 4 הקצוות 
אני סימנתי אותם ב-X שתוכלו להבין וליד כל X יש חץ 
החץ מסמן איפה כל ריבוע יודבק


מתחילים להדביק
אני התחלתי מהריבוע הימני למטה
הפכתי אותו ומרחתי דבק בצד האחורי שלו

זוכרים את החץ?
אז לפי החץ את הריבוע הזה אדביק בפאה שלידו למטה 
מרימים טיפה את הקארדסטוק ומדביקים

וכך אעשה לכל הריבועים 


עד שיש לי קופסא מלבנית ויפה 
שימו לב הדבקת הריבועים היא בצד הפנימי של הקופסא ולא מבחוץ

אותו דבר תעשו לקופסא השנייה

נניח בצד שיתייבשו
ועכשיו נעבור למכסה של הקופסאות
קארדסטוק בגודל 81/8X61/8 {שמונה ושמינית על שש ושמינית}
נניח על לוח הקיפול ונחרוץ 1 אינצ מכל צד
כמו שעשינו בקופסאות נעשה גם במכסה רק שהפעם זה 1 אינצ

 
חורצים צד אחד ב-1 מסובבים ואז שוב ב-1 מסובבים ואז שוב ב-1 מסובבים ואז שוב ב-1


גם פה צריך לגזור עד לקו הקיפול ב-4 פאות שימו לב לצילום 


גם פה סימנתי חצים לאן כל ריבוע מודבק


מורחים דבק על הצד האחורי של כל ריבוע ומדביקים בפאה שלידו


וככה זה נראה אחרי ההדבקה

כך תעשו גם לחלק השני ותצרו ממנה מכסה נוסף.
והנה הקופסאות כולל המכסים שלהם


מבט מהצד 

ועכשיו נעבור לחלק האחרון הזיגזג שמחבר בין הקופסאות 

קארדסטוק בגודל 9X6
9 כלפי מעלה על הלוח וחורצים 
1.5, 4.5, 7.5


את 2 החלקים החיצוניים מקפלים פנימה



וגם את החלק האמצעי נקפל פנימה


ועכשיו להרכבת הקופסאות 
את הפאה השמאלית נקפל פנימה ונמרח עליה דבק בצד היצוני


את זה צריך להדביק על הדופן של אחת הקופסאות 

נהדק טוב טוב
ועכשיו נעשה אותו דבר גם לצד השני

שוב נהדק טוב טוב גם את הצד הזה

ועכשיו יש לנו 2 קופסאות מחוברות 
החלק האמצעי מתקפל פנימה בדיוק כך



ועכשיו בשביל לשמור על הכל סגור צריך חבק 
2 חלקים בגודל 3X12
שימו לב את החבק אני עושה כך
סוגרת את הקופסאות, מצמידה אותם אחד לשני {קצת קשה}
לוקחת רצועה אחת מניחה למעלה ופשוט מקפלת אותה בצדדים 


הופכת את הקופסאות כשהרצועה עדיין עליהם
ועושה אותו דבר רק מהצד השני ברצועה הנוספת


מורחת דבק על הקצוות



אותו דבר בצד השני 
**שימו לב את החלק של החבק אני ממליצה לעשות אחרי שמדגמים את הקופסאות.

לדיגום אני השתמשתי בסטאק שלי 
מסיבה חורפית והחיתוכים שלו






ותמונות מהסטאק של פורים




זהו כל מה שנשאר זה להכין את המשלוחי מנות
אל תשכחו לשתף בקבוצה ולתייג 
אשמח לראות את מה שהכנתן 
אוהבת מאד
קרן

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה