כרטיס שכבות מהמם (עדי בן לולו)

 כרטיס שכבות בקומות (עדי בן לולו)




כרטיסי שכבות הם תמיד הפתעה. ההכנה פשוטה והם מרשימים במיוחד. אפשר להשתמש בהם לכל כך הרבה אירועים. בהדרכה הכנתי גן פרחים, ועלו לי רעיונות גם להמון בלונים או נרות יום הולדת, יער עם חיות ועוד ועוד.

את ההדרכה הזו ראיתי באחד הערוצים שאני עוקבת אחריהם והחלטתי לגייר אותה :) כדי שתהיה לנו בעברית. 

הקטע בכרטיס הה שאת הבסיס לוקח דקות להכין ואז מגיע החלק היצירתי שלכן - בניית הסצינה. מה שלא תהיה.

צילמתי קצת תמונות מתהליך ההכנה אצלי, אבל אין באמת דרך לצלם הכל, לפני ההכנה ידעתי שאני רוצה לעשות המון פרחים ועלים, אז הידיים שלי עבדו שעות נוספות על הביג שוט וחתכתי שוב ושוב ושוב מפלטת צבעים שהחלטתי עליה, פרחים, דשא ועלים. חתכתי המון, כדי שלא יחסר :).

מה צריך בשביל הכרטיס?

  1. קארדסטוק בסיס - הצבע הוא לפי הסצינה שהחלטתן עליה, אם מישהי  עושה שמי לילה כנראה עדיף כחול כהה, אם עושים ים אז גם ועוד. אני השתמשתי בקראפט ובשימר המנצנץ המהמם מקרן.
  2. נייר מדוגם - צריך ממש חלק קטן, אני השתמשתי בשאריות מהסטאק שלאחרונה אהוב עלי ממש - JOY OF LIFE
  3. דבק נוזלי.
  4. חיתוכי נייר / פרחים / עלים - לפי מה שהחלטתן שאתן מכינות. אפשר להשתמש כמובן בחיתוכי נייר שהם סטים של סטאקים או כאלו שמגיעים לבד. קישרתי לכן למבחר מאוד גדול שיש אצל קרן.
הכנה -
 נתחיל בהכנת הבסיס, יש את גב הכרטיס ומאטינג, המאטינג הוא בגב של כל הסצינה וזה המקום לכתוב ברכה.
גב הכרטיס  - קארדסטוק בסיס בגודל 5*7
מאטינג בגודל - 3/4 6 * 3/4 4
אני עשיתי את גב הכרטיס מקראפט, והמאטינג מהקראפט המנצנץ.




3 חתיכות קארדסטוק שאת כולן נחרוץ זהה בחלק הארוך ב - 1/2, 1, 8, 1/2 8
חתיכה 1 - 9*3
חתיכה 2 - 9*2
חתיכה 3 - 9*1

הקיפול הוא כמו מניפה משני הצדדים, כך שתיווצר לנו כמו כרזה.
נעגל את הפסים בעזרת עצם קיפול, לא חייבים אבל זה עוזר בהמשך.









נתחיל  בלהדביק את החתיכה הגדולה יותר על גב הכרטיס, בחלק התחתון כפי שאתן רואות בתמונה

מעל חלק זה, נדביק את חתיכה 2 ובסוף את חתיכה 1.

נקפיד שהכל יהיה ישר ומיושר, לכן אני ממש ממליצה להשתמש בדבק נוזלי פה, כי יש זמן תיקון.








ככה הכרטיס נראה כשהוא מוכן, מהצד השני נדביק את המאטינג לברכה.






זה הצד האחורי

חתכתי עוד 3 חתיכות מקראפט שמהם עשיתי מעין הרים בגזירה חופשית - זה לא חובה לכן, רק אם אתן רוצות סצינה שיש בה הרים. הגודל של החתיכות הוא - 7/8 6 *2








מכאן זו ההרכבה, אני ממליצה לא להדביק מייד, אלא לשחק עם מיקומים ולראות מה יושב לכן יפה בעין.
אני החלטתי איפה יהיו הפרחים ואז הדבקתי קודם כל את הדשא, אחרי כן את כל הפרחים והעלים, ובסוף את ההרים מאחורי הכל.
אתן יכולות לראות בתמונות שבהתחלה שמתי איזה דגלון שבסוף לא נשאר, ובמקום שמתי את הדגלון הצהוב.

ערימת הפרחים



ההדבקה פשוטה, שימו דבק בחלק הקדמי של מה שתרצו להדביק, השחילו לתוך המקום ושטחו את הכרטיס מעל מה שאתן רוצות להדביק



פה הפרחים לא הודבקו עדיין, רק הנחתי כדי לראות מה מסתדר לי בעין מבחינת הסדר והצבעים.


פה התקדמתי כבר, ובשלב הזה החלטתי להוסיף מדוגם רק בחלק העליון .
אתן רואות שכבר הדבקתי את ההרים מאחורי הכל.




זה הדגלון שלא שרד את העריכה :)




וזה הכרטיס הסופי שלי









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה