כרטיס פופ אפ קוביות

 המבט של הבת שלי כשהיא פתחה את הכרטיס 😮 הוא הסיבה שאני ככ אוהבת פופ אפים.

עד היום יצא לי להכין רק כרטיסים אבל בתכנית לטווח הרחוק יותר - אלבום שלם של כל טכניקת פופ אפ שאני מכירה.
שיהיה לי בהצלחה .. 😅

השתמשתי בבסיס הכחול המושלם הזה (הוא באמת ממש מושלם!!!) ובסטאק simple life הוא פשוט מהמם!
אגב.. גזרתי אלמנטים מתוך הדפים וזה לא היה קל, אם היו לי גם את החיתוכים או המדבקות בטוח היה לי פשוט יותר.

לקרן סקובץ' יש פופאפ דומה רק בלי הכרטיס הנפתח וגדול יותר. מכיוון שכל המידות שונות וגם האפקט, החלטתי שטוב שתהיה לכן הדרכה גם לזה, אז הכנתי לכן כרטיס ממש פשוט אבל מרשים בגודלו ובאפקט ההפתעה. 








**ההדרכה באינצ'ים**

קוביות
שתי יחידות בגודל 1/2 8 * 2
בצד הארוך חורצים ב - 2 , 4 , 6 , 8

יחידה אחת בגודל 1/2 8 * 4
בצד הארוך חורצים ב - 2 , 4 , 6 , 8

1. עוברים על כל קווי הקיפול, מורחים דבק על לשוניות ההדבקה וסוגרים. עושים כך בכל שלושת הקוביות.





2. סוגרים את כל הקוביות. מורחים דבק על פאה אחת בשתי הקוביות הקטנות ומדביקים את שתיהן על הקוביה הגדולה באופן שווה.





כרטיס
יחידה אחת בגודל 12 * 8
בצד הארוך חורצים ב - 6

3. מדגמים את החלק הפנימי (מומלץ גם את החיצוני).

4. מסמנים קו או נקודה קטנה באמצעות סרגל כחצי אינץ' מלמעלה.

רואות את הנקודה הכסופה בין הדפים המדוגמים למעלה? כחצי אינץ' מהחלק העליון:


5. מורחים דבק בתחתית של הפופ אפ, על שתי הקוביות הקטנות. ממקמים את קצה הקוביה הגדולה לפי קו הסימון שלנו ופשוט מניחים את הקוביות הקטנות עם הדבק.

בתמונה הראשונה - סגרתי את הפופ אפ ומרחתי דבק בתחתית.

מקווה שיותר ברור כך

ממקמים את השפיץ בנקודה שסימנו (אולי לא ניראה ככה בתמונה)
מניחים את הפאות עם הדבק
מוכן!


מדוגמים
חוץ ופנים הכרטיס: 4 יחידות בגודל 7/8 5 * 7/8 7 
קוביות: 14 יחידות בגודל 7/8 1 * 7/8 1
           6 יחידות בגודל 7/8 1 * 7/8 3 

או פשוט להכין את הקוביות עם מדוגם ולחסוך לעצמכן עבודה.


ללמוד מטעויות

- אחרי שמדביקים הכל, הכרטיס לא לגמרי נסגר. אפשר להוסיף סרט לסגירה / מגנט / סקוטש. רק תחשבו על זה לפני שאתן מדביקות את המדוגמים.

- אני דיגמתי את כל הקוביות אחרי ההדבקה, זה לא נורא אבל פחות נוח אז אפשר להדביק לפני.

- לבחור במדוגם להכנת הפופ אפ חוסך עבודה ודיגום. ועוד יותר טוב - מדוגם דו צדדי.


מחכה לראות את התוצרים שלכן!

באהבה, אבישג פרסי ♡

תגובות

  1. אהבתי ממש יפה ומקסים. אנסה גם למרות שאני חושבת שיהיה לי קצת מאתגר חח.
    תודה על השיתוף

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה