מיני אקורדיון בקופסא

לא ניתן להתעלם מיום הסבתות 👧👦 במיוחד השנה, עם כל הטירוף שהיה. 
לדעתי זה גם לא במקרה שהוא בחופש הגדול 😄 
סבתות הכי אוהבות תמונות נכון? אז רציתי תשומת לב קטנה משובצת בתמונות ולא הצלחתי להחליט מה להכין..

חברה (שהיא הלקוחה הכי חוזרת שלי) ביקשה משוויצון למזכרת מסוף שבוע משפחתי נחמד.
אין בעיה.
אה.... 35 תמונות.....
אה.... כפול 7 כאלה לחלק למשפחה (!)
היא לא ממש הבינה את עיקרון המשוויצון 😅
בכל מקרה, אני לא יכולה לומר לה לא' אז ניסיתי לחשוב על משהו מאוד פשוט שאוכל להכין דיי מהר ולא יעלה לה הרבה, כי בכל זאת כפול 7, וכך נולד האקורדיון החמדמוד הזה בתוך קופסא מתפוצצת. מאוד פשוט, מינימום חומרים. לגמרי התאים לי גם ליום הסבתות.

ניתן להבין את העיקרון ולהכין בכל גודל, אני עשיתי את זה מאוד קטן בשביל לחסוך בחומרים. התמונות שמתאימות פה הן בגודל הדפסה 9*13 שזה גם סטנדרטי בחנות צילום.

השתמשתי בקארדסטוק בסיס בכל מני צבעים לצורך הגיוון
וגם בכל מני סטאקים החיים דבש , סוקולנטים , פרחים של קיץ , החתונה שלנו 
וכמובןןןןןן בסטאק החדש והמהמם אצל הדודה והדוד . אגב יש לו גם חיתוכי קארדסטוק כדי שיהיה עוד יותר מושלם.










הדרכה (באינצ'ים)

*ההדרכה מבוססת על ידע כללי ליצירת קופסא*

עבור כל האלבום תצטרכו 3 דפי בסיס ומעט מדוגמים, אפילו שאריות.

בסיס הקופסא - 
קארדסטוק בסיס בגודל 3/8 7 * 6
חורצים בכל ארבעת הכיוונים ב - 1 אינץ'.
לאחר מכן גוזרים ומוציאים את הריבועים בקצוות. זו קופסא פתוחה.

מכסה הקופסא - 
קארדסטוק בסיס בגודל 1/2 6 * 1/8 5 
חורצים בכל ארבעת הכיוונים ב - 1/2 אינץ'
גוזרים כרגיל ליצירת מכסה סגור.

אלבום זיג זג - 
קארדסטוק בסיס בגודל 1/2 5 * 5/8 3 כפול 12 (מכל דף יוצא 6)
בצד הארוך חורצים ב - 1/2 אינץ'.
מניחים דבק על הלשונית ומדביקים את דפי האלבום אחד לשני באופן שייצור זיג זג. אפשר גם כמו ספרון דפדוף רגיל אבל זה תופס קצת יותר גובה בצד אחד קחו בחשבון.

** אני יודעת שבדרכ עושים הדבקות כאלה עם דבק דו"צ אבל אני פחות ממליצה באופן כללי לאלבומים. אני מאוד אוהבת להשתמש בדבק נוזלי, ובמיוחד בדבק הזה - ארט גליטר או בטאקי ייבוש מהיר שהייתי סקפטית לגביו אבל הוא מדהים ומשתלם.

את האחרון מדביקים לבסיס הקופסא וסיימנו.
נותר רק לדגם. אני לא דיגמתי בכלל את האלבום עצמו כי זה בדיוק לגודל של תמונה (צריך להוריד טיפונת שיהיה מאטינג) אז לא ראיתי צורך אבל זה כמובן נתון לשיקולכן.

מדוגמים:
עבור הקופסא - 
4 יחידות בגודל 1/4 5 * 7/8
4 יחידות בגודל 7/8 3 * 7/8
עבור המכסה - 
2 יחידות בגודל 3/8 * 3/8 5
2 יחידות בגודל 3/8 * 4
יחידה אחת בגודל 3/8 5 * 4 


מחכה לראות את התוצרים שלכן.
תהנו,
אבישג פרסי ♡♥

תגובות

  1. היי,המכסה יצא לי קטן
    אשמח מאוד מאוד לדעת מה לא עשיתי טוב
    תודה רבה
    שבת שלום
    רחל אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רחל, עברתי שוב על המידות והן נכונות, אולי חרצת במכסה ב1" במקום 1/2" ?

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ומשוויצון- קרן סביליה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה