מחברת קטנה ארוזה בקופסה (עדי)

 מחברת קטנה ארוזה בקופסה (עדי)







          



מי שמכירה אותי יודעת שאני מכורה למחברות, עטים וכל מוצרי הנייר, אבל מה שהביא אותי לסראפ היה בכלל מחברות. אני מגיעה מעולם התכנון והיומנים, בלוקי הכתיבה ודפי התכנון.

כשלמדתי שאני יכול הלהכין מחברות בכל מיני צורות, ולהכניס אותן באריזות מהממות, ושיש עולפ של של עטים מיוחדים, זו הייתה אהבת אמת וקשר גורלי.

ובין היתר ככה נולדות גם הדרכות. ראיתי ברשת, זה הזכיר לי משהו שעשיתי אבל לא בדיוק, עם הוראות הכנה ממש פשוטות למחברת שמוכנה בכלל מדפי צילום פשוטים והנה היא לפניכן.

אם מחברות זה פחות אתן, אפשר לשים מיני אלבום, מתנה כלשהי (צילמתי גם עם חבילת עטים בהמשך, שוקולד ועוד).


מה צריך?
  1. קארדסטוק בסיס חלק.
  2. מדוגמים לבחירתכם.
  3. מגנטים או סרט לסגירה.
  4. דבק דו"צ.
  5. דבק נוזלי.
  6. גומי דק.
  7. דפי צילום רגילים.

נתחיל בקארדסטוק בסיס בצבע שתרצו בגודל 1/2 8 * 1/2 10.
בצד הארוך נחרוץ ב - 1/2 3, 4, 8, 1/2 8
בצד הקצר נחרוץ ב - 1/2, 1, 1/2 7, 8



נגזור את השורות של המלבנים למעט בחלק הקטן, שהוא הכיס.


עברו על קפי הקיפול, אך אל תדביקו עדיין. אתן כבר רואות את הכיס מתהווה.

שמתי מגנטים בצד ימין על מה שיהיה פנים הכריכה. את המגנטים הבאים אשים אחרי שהכיס יהיה מוכן.



דיגמתי את פנים הכיס לפני ההדבקה (המדוגם שלי בגודל 7/8 3 * 3/8 6 אבל אני ממליצה לכן למדוד את מה שהכנתן כי לפעמים עושים סטיות ומבאס לגלות אחרי שכבר חתכתן).


בשלב הזה ניתן להדביק את הכיס במקום


ולהוסיף מגנטים בצד השני


הכנת המחברת -

קארדסטוק מדוגם בגודל  6 * 7 ולחרוץ ב - 7 בחצי (1/2 3).
את דפי הצילום נחתוך לגודל - 6 * 3/4 6 ונקפל בחלק הארוך באמצע)



נקשור גומי במרכז המחברת, את הקשר השארתי בפנים. ונשחיל את הדפים פנימה.
אני עיגלתי את הפינות של המחברת והדפים.






כעת ניתן לדגם את כל הכריכה שבה נשים את המחברת.
גדלי המדוגמים שלי - ושוב ממליצה בחום למדוד את מה שהכנתן לפני.
כריכה פנימי וחיצוני - 3/8 3 * 3/8 6
בחלק בחיצוני שמתי עוד מדוגם בגודל 1/2 1 * 3/8 6 ובחיבור שמתי וואשי.
כריכה אחורית באלבום - 7/8 3 * 3/8 6
על הכיס - 7/8 1 * 3/8 6
שדרות ארוכות  - 3/8 * 3/8 6
שדרות קצרות בכיס - 3/8 * 7/8 1

זה הדיגום שלי לפני הקישוט. הדבקתי מעטפה שקופה בצד (מהחנות של קרן כמובן), ובתוכה שמתי תגיות שהכנתי ופינצ'וצ'י כוכבים.



מבט על התגיות וכו'-




כך היא נראית בפנים 

              

את המחברת קישטתי עם מדבקה שהייתה לי והתאימה בדיוק לנושא.



הנה דוגמה עם עטים שגם הם מהחנות השווה של קרן



והמוצא הסופי - 









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה