פולדר ללוח תכנון שבועי

 היי בנות ♡

מזמן קיבלתי מקרן את לוח התכנון השבועי הזה ואני ממש אוהבת אותו!
הוא אומנם שייך לסטאק נוסטלגיה אבל אני חושבת שהוא מתאים גם לסטאק girl boss כי הוא מתאים בצבעים וגם ברעיון.

כמובן שלא יכולתי לתת לו לשכב סתם כך, ככל הדפים, ולכן הכנתי לו פולדר.
יש שתי אופציות: כריכה קשה וכריכה רכה. תלוי כמה בא לכן להשקיע.

קצת תמונות אווירה לפני ההדרכה:









אני חושבת שהיה יפה יותר אם הכיתוב היה עם מדבקות אותיות אבל לא נותרו לי מספיק, תזכורת לעצמי לקנות :)

ההדרכה באינצ'ים

כריכה רכה

קארדסטוק בסיס, עדיף עבה כדי שיהיה יציב:

עבור הבסיס: 2 יחידות בגודל 1/2 8 * 3/4 6     לחרוץ בצד הקצר ב - 1/2
עבור הכיס בו נכנס הלוח : יחידה בגודל 1/4 5 * 3/8 9   לחרוץ בצד הקצר ב - 1/2 ובצד הארוך ב - 1/2 משני הצדדים
עבור הכיס עם הנפח: יחידה בגודל 1/4 5 * 1/4 10 לחרוץ בצד הקצר ב - 1/2 ובצד הארוך ב - 1/2 , 1 משני הצדדים
עבור כיסוי הכיס: יחידה בגודל  לחרוץ ב - 


לחבר את יחידות הבסיס יחד באמצעות הכנפיים:




זה הכיס עבור הלוח עצמו, לגזור את הפינות, להניח דבק ולהדביק על הצד התחתון של הפולדר



כיס עם נפח על אותו עיקרון. את הצדדים מקפלים אקורדיון. מדביקים על הצד העליון של הפולדר.
אפשר להוסיף מגרעת כמו שעשיתי באמצעות פאנץ' מגרעת ומעגל פינות






בשלב הבא צריך לכסות את הכיס מלמעלה. אני בחרתי שלא לבזבז דף נוסף והשתמשתי בשאריות שיש לי. פשוט חיברתי עם דבק נוזלי 2 חתיכות. באמת שלא שמים לב ולא רואים כלום עם המדוגם, אבל אולי זה לא יתאים לפרפקציוניסטיות.

ניתן להוסיף מגנטים לסגירה לפני מדוגמים , או סקוטשים אחרי.
הפעם בחרתי בסקוטשים.

** המלצה חשובה!!**
לפני הדבקת הכיס, תתאימו את הכיסוי מעליו, אחכ תדביקו מדוגם ורק אחכ את הכיס. מניסיון כושל שלי...


חיבור החתיכות יחד, לאחכ מכן חרצתי ב - 1/2 בחלק הקצר בשביל כנף להדבקה


החתיכות שנבחרו מהשאריות



נכון שלא שמים לב? :)


כריכה קשה

הכיסים נשארים אותו דבר מבחינת הגודל.

שתי יחידות צ'יפבורד בגודל 1/4 6 * 1/2 8 
יחידה נוספת בגודל 1/2 * 1/2 8 

עוטפים כרגיל, עדיף באמצעות אפלין

יתר הדברים, הכיסים וכו' , נשארים אותו דבר.




תהנוווו ♡

אבישג פרסי






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה