מעטפה להחלפת מתכונים / קישוטים / תגיות בגודל 3*5 (עדי)

 מעטפה להחלפת מתכונים / קישוטים / תגיות בגודל 3*5 (עדי


אני ממש אוהבת פחמימות, אבל ממש ממש ממש. עוגות, עוגיות עדיף עם קצפת אבל לא חובה.

אני גם ממש אוהבת את הכרטיסיות מתכונים של פעם. יודעות על מה אני מדברת? אלו שמוכרים בקרביץ בחבילות של 200? עם שורות כחולות כאלו? יש לי מכל הגדלים ואני תמיד מחדשת מלאי. הן משמשות אותי במלא דברים מלבד מתכונים.

כשראיתי את הרעיון הזה להחלפת מתכונים ברשת, ונתקלתי בגודל המתוק של הכרטיסיות הללו בקרביץ (בערך 3*5) נדלקתי מייד והחלטתי שזה מייד מגיע לפה.

הכנה ממש ממש מהירה, אפשר לתת כמתנה אחד, או סט. לעשות החלפת גמד ענק של מתכונים ועוד מלא רעיונות.

נצלול להדרכה.

מה צריך?

  1. קארדסטוק מדוגם (חד צדדי או דו צדדי) בגודל 1/2 8 * 1/2 6.
  2. פאנץ' עיגול 1 אינץ' - לא חובה אבל ככה עשיתי את הסגירה.
  3. פאנץ' טאב, שוב לא חובה, אבל מקל על החיים.
  4. פאנץ' מגרעת - שוב לא חובה אבל ממליצה עליו מאוד. השתמשתי בו גם לייצר פתח לכיס וגם לעגל את פינות המעטפית.
  5. חוט אופים.
  6. סיכה מתפצלת.
  7. כרטיסיות מתכונים - אני השתמשתי בקנויות (הקטנתי ל 7/8 4 * 1/8 3 ) אבל ניתן להכין.
  8. עוד קארדסטוק מדוגם בגודל 5 * 1/4 3 לחוצץ - אני שמתי 2 בלבד, הרגיש לי נפוח מדיי יותר מזה.

נתחיל עם הקארדסטוק המדוגם בגודל 1/2 8 * 1/2 6 (אם יש לדוגמה כיוון, שימו לב בזמן החיתוך).
בצד הארוך נחרוץ ב - 1/4 2, 6
בצד הקצר נחרוץ ב - 1/2, 6





נחתוך את המלבנים לפי התמונה (משאירים מלבנים קטנים רק במקום שהופך להיות הכיס).


         

נעבור על קווי הקיפול ונדביק את הכיס.

                                   


                             


בעזרת פאנץ' מגרעת עשיתי פתח בכיס, וגם עיגלתי את הפינות של המעטפית בסגירה.



פה זה לפני שעיגלתי פינות


נכין עיגולים בגודל 1 אינץ', נחורר במרכז ובעזרת סיכה מתפצלת נחבר את העיגול למעטפה בסגירה.






את חוט האופים לא גזרתי מייד, אלא קודם קשרתי מסביב לסיכה המתפצלת, ואז ליפפתי פעמיים וקצת מסביב למעטפה כשהיא סגורה, ואז גזרתי.






בפנים יצרתי את החוצצים - קארדסטוק מדוגם בגודל 5 * 1/4 3 והדבקתי עליהם טאב בדירוג.
שמתי כרטיסיות בגודל - 7/8 4 * 1/8 3





הוספתי קישוט כוכב על החוט ותגית כקישוט (במקור זו הייתה מיני גלויה 3*4 מהסטאק של קרן, ופשוט הקטנתי לגודל שרציתי וקטמתי פינות).









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

מוגש באהבה- הדרכה- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה