הדרכה לכרטיס שכבות מיקסד מדיה



 




איזה חג יפה הוא חג החנוכה, נכון?

באופן אישי, אני אוהבת את כל החגים, אבל חנוכה הוא אהוב עלי במיוחד!

וכנראה לא רק עלי...כי השנה בצוות של טאצ' אוף ארט יש חגיגה אמיתית - שמונה הדרכות שונות, בכל אחד מימי החנוכה...

אז.. זאת ההדרכה שלי!





הרבה בנות בקבוצה שאלו אותי לא פעם: "איך את עושה את כל השכבות האלו? אני עושה שכבות ויוצא לי מכוער.." ועוד.. אותה שאלה בגרסאות שונות..

הפעם החלטתי לפנק אתכן בהדרכה שבה אני מראה בדיוק איך אני יוצרת את השכבות.


כל הפרטים על החומרים בהם אני משתמשת מופיעים בסרטון, ואם עדיין יש שאלות אני תמיד בקבוצה כדי לענות.

בקישור הזה תמצאו את ההדרכה:


כרטיס מיקסד מדיה שכבות


אתן כמובן מוזמנות להירשם כמנויות לערוץ שלי ולקבל התראות על פרסומים של הדרכות שאני מעלה מדי פעם.


אז..מי האמיצה שקופצת למים? אני ממש אשמח לראות עבודות שכבות שלכן בקרוב. תייגו אותי בקבוצה!



חג שמח ומאיר,


אבישג (שוגי)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה