קישוט לבקבוק יין עם כיס

הייתי צריכה לאלתר מתנה זריזה והאמת.. לא התחשק לי עוד משלוח מנות גדול מדי שאין בו תועלת.
ראיתי משהו בפינטרסט שמצא חן בעיניי מאוד, אז נידבתי כמה בקבוקי יין וכתבתי לכן הדרכה למתלה החמוד הזה שיש בו הרבה יותר פוטנציאל ממה שהיה לי זמן לבצע.

אפשר גם קצת להגדיל אותו בקלות, ולהוסיף אצבעות שוקולד. אם זו מתנת תודה , אפשר לצרף את השוקולד "מרסי" שמתאים פה בדיוק.

השתמשתי בשימר כסוף ובסטאק ציפור ופרח - זה פשוט הולך ככ טוב ביחד!
מצאתי שפרחים משתלבים מצויין פה ואתן יכולות למצוא מלא כאן .








ההדרכה באינצ'ים

דף בסיס בגודל 1/2 4 * 5/8 10
בצד הקצר חורצים ב: 1/2 , 1 , 1/2 3 , 4
בצד הארוך חורצים ב: 1/4 2 , 3/4 2 , 5/8 7



גוזרים בצורה כזאת:


מעגלים פינות אם רוצים.
עוברים היטב על הסימונים, מניחים דו"צ בכנף החיצונית של הכיס ומקפלים לכיס.

בחלק העליון יוצרים עיגול באמצעות ביג שוט / פאנץ' או מה שנוח לכן.
לי אין ביג שוט אז השתמשתי בפאנץ' 1.5 אינץ'.



מדוגמים:
כיס - 1/4 2 * 2
מתתלה - 1/4 2 * 1/2 2
ואפשר להוסיף מדוגם לחלק המפונצ'ץ' לפני הפאנץ'.
אני פספסתי את זה כי.. כמו שאמרי למעלה, מיהרתי בטירוף.


תהנו ♡
אבישג

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה