קופסית עם מעטפות לתיונים (אבל לא רק..)

שלום לכולן :)

לאחרונה התחלתי לשתות הרבה תה , ולכן תופסות לי את העין הדרכות או תמונות שקשורות לתיונים.
תירגמתי לכן את אחת ההדרכות החמודות , קופסא קטנה עם מן מעטפות לתיונים.
לחברה אחת הבאתי את הקופסא עם תיונים, סוכר, סוכרזית ועוגיות לוטוס.
לחברה אחרת בכלל הדפסתי כמה תמונות קטנות וברכה מקופלת.
אני לא מוצאת את כל התמונות לצערי, אבל יש פה דוגמא אחת.

השתמשתי בבסיס דמוי בד ובסטאק היער הקסום

בהדרכה המקורית המעטפות תפורות לקופסא. אני הסתפקתי בדבק חזק (אני אוהבת ביג) וזה החזיק מעולה.
ההדרכה באינצ'ים.
תהנו, אבישג פרסי :)






בסיס:
קארדסטוק בסיס בגודל 11 * 3
בצד הארוך חורצים ב: 3 , 4.25 , 7.25 , 8.5 , 9.5
בצד הקצר לא חורצים אלא מסמנים בעיפרון קו קטן ב - 1.5 וגוזרים משולש מהפינה.
אפשר לעגל את הפינה או לחלופין, אם יש לכן פאנץ' קישוט לפינה זה גם יוצא יפה.
בתמונה מיספרתי את החלקים שימו לב:



בחלק מספר 2 מסמנים קווים בעיפרון ב- 4, 3 וחמש שמיניות , 3.25 (כמו בתמונה)

מעטפות:
שלושה קארדסטוקים מדוגמים בגודל 6 * 6 (עדיף דקים יחסית)
באחד הצדדים חורצים ב - 2.75 , 5.5
מקפלים למלבן.
מסמנים קו קטן בעיפרון ב - 1 ושלוש שמיניות ומפנצ'צ'ים חצי עיגול קטן בשני הצדדים (אני עשיתי נוץ' במקום חצי עיגול)






עכשיו חורצים במלבן שנוצר לנו:
בצד הארוך ב- 2 ושבע שמיניות --> מסובבים 180 מעלות --> חורצים שוב ב- 2 ושבע שמיניות
מקפלים למעטפה כפולה.
** הערה : עדיף להשתמש במדוגם דק יחסית כי זה הרבה קיפולים ולי זה קצת נשבר. אפילו רואים בתמונה.


עושים אותו דבר עם שני הקארדסטוקים הנוספים.
לאחר שיצרנו 3 מעפות כפולות, מניחים דבק חזק (עדיף נוזלי כיוון שדו"צ מתייבש ונופל עם הזמן וגם אין מקום למשחק במיקומים אם טועים. אני שמתי גם דוצ וגם נוזלי..)
מדביקים על גבי הפסים שציירנו בעיפרון בשלב הראשון בחלק 2 של הבסיס.



מדוגמים:
4 יחידות בגודל : 2.75 * 2.75
שתי יחידות בגודל 2.75 * 1
שתי יחידות בגודל 2.75 * 0.75

** עשיתי מדוגמים כפולים כי לא זרם לי הרקע הלבן. פשוט חותכים שוב בהפרש של שמינית.




וסיימנו!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה