כרטיס מושלם לוולנטיין - הדרכת מתקדמות - מאיה ברזילי



היי אהובות!
כאן מאיה ברזילי :)
לכבוד הוולנטיינס דיי, היום האהוב עליי, החלטתי לשתף אתכן ולחשוף אתכן לתהליך העבודה שלי
צילמתי את הכנת הכרטיס הבא כדי ללמד אתכן מעט על התהליך וגם טכניקה סופר כיפית ומדליקה - טכניקת  החתמת מראה!

הכרטיס הזה הוא כרטיס שהכנתי בעבר והרגשתי שהוא פשוט מושלם לשחזור לכבוד הוולנטיינס
כמובן שניתן להכין אותו בכל צבעוניות ובכל דמות להחתמה שתרצו ותדמיינו.

ממליצה לכן מאוד לראות את הסרטון בהילוך המהיר שצילמתי לכן כדי לחבר את ההסבר הכתוב למראה עיניים :)

מוכנות?

ציוד נדרש:
* חותמת של דמות פונה לכיוון כלשהו
* חותמת טקסט
* כלי החתמה
* בלוק חותמת שקוף (או גב של חותמת גדולה)
* דיו להחתמה
* כלים לצביעה (אני השתמשתי בקופיק)
* נייר להחתמה
* קארדסטוק מעוצב למאטינג
* קארדסטוק בסיס
* תבנית חיתוך בצורת לב
* ציוד אמבוסינג
* דיסטרסים וציוד נלווה


1. החתמתי את החותמת על נייר רלוונטי (אם אתן צובעות בצבעי מים, תחתימו על נייר מים. כנ"ל אלכוהול)

2. החתמתי את אותה החותמת על בלוק חותמת שקוף. מה זה בעצם?
בלוק חותמת שקוף הוא ריבוע סיליקון ללא תבליט של חותמת. פשוט בלוק.
למי שאין ועדיין רוצה תוצאות שוות, יכולה להשתמש בגב של חותמת שתתאים בגודל

- למה חשוב להשתמש במכשיר החתמה? -
מעבר לדיוק שזה נותן ולנוחות, יש כאן אפקט של החתמת מראה ולפעמים לא תמיד ההחתמה מושלמת על הפעם הראשונה.
לכן חשוב שנשמור לעצמנו את היכולת כן להחתים פעם נוספת ולהוסיף מספיק דיו שיעבור לדף, ללא סכנת תזוזה.

3. אני הופכת את הבלוק עליו החתמתי, ואותו מחתימה על הנייר.
כמה פשוט ככה נוח
שימו לב שגם כאן אני נהנית מהיתרון של עבודה עם מכשיר החתמה כדי לעבור שוב פעם עד שההחתמה מספיק קריספית ומדויקת

- למי שאין מכשיר החתמה ובכל זאת מתנסה, אחרי ההחתמה תמיד ניתן לעבור בעדינות ובדיוק עם עט דק (מומלץ 0.3) על החותמת -

עד כאן טכניקת המראה. לא נורא, נכון?

4. צובעים את החותמות: כל אחת בטכניקה שלה. אני הדגמתי בסרטון את הצביעה ואת המעבר מהבהיר לכהה, שימו לב שבסוף הצביעה בחרתי להוסיף נקודות אור עם טוש לבן שיוסף ברק וקסם לחותמת. בסיום הצביעה גם הוספתי הבלטה שקופה באמצעות גלוסי אקסנט על העיניים ועל האף.

5. הרכבת הכרטיס: חתכתי בטרימר קארדסטוק בסיס, מעליו חתכתי בביגשוט עם מסגרת ביסקוויט דף מדוגם, ומעליו שוב קארדסטוק בסיס. ניתן כבר להדביק אותם אבל לא חובה למי שלא נוח.

6. חתכתי בביגשוט צורה של לב שתתאים במידות לכרטיס וצבעתי את המסביב שלה באמצעות המברשת שלי בדיסטרס בצבע שיתאים לעיצוב. אני בחרתי בצבע הכתום spiced marmelade

7. החתמתי את הטקסט ועשיתי עליו אמבוסינג, שימו לב שאני בחרתי להחתים בדיו שחור ומעליו אבקה שקופה אבל כמובן שניתן גם דיו שקוף ורסה מארק ומעליו אבקה שחורה (מצרפת לכן סקירה והדרכה שלי על אמבוסינג)

8. מיקום והרכבת הכרטיס: השתדלתי לשחק עם הגבהים כאשר את הלב והדמויות הדבקתי עם דו"צ ספוגי 

9. לאחר הרכבת הכרטיס קישטתי במספר טיפות נובו שמקשטות ומוסיפות תמיד עניין עדין לעין.


תגובות

  1. מקסים! היכן רוכשים בלוק חותמת שקוף? אני מכירה רק בלוק אקרילי....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה