פנקס רשימות בתוך כריכה - לגבר המהודר

פנקס רשימות בתוך כריכה - לגבר המהודר

אני ממש אוהבת פנקסי רשימות ונייר בכלל (מי מאתנו לא?). בכל כניסה שלי לחנויות הדבר הראשון שתופס אותי זו פינה של פנקסים, דפי תכנון, מחברות ועוד.
אני גם משתמשת בהם המון, כך שאני תמיד שמחה כשאני מוצאת מאחר וזו לא קנייה למגירה.

רציתי להכין משהו שמתאים גם לגברים, כי גם להם מגיעה קצת תשומת לב סקראפית, וגם יש לי שאריות מסטאק הסופר מושלם של אותנטיק DAPPER.


המידות בהדרכה הזו מתאימות לפנקס שאיתו עבדתי, אבל כמובן שלכל פנקס תצטרכו להתאים מידות (או לוודא שאלו שכאן מתאימות).

מאוד אהבתי את המחזיק של העפרון, לא היה לי עפרון תואם אז עטפתי עם וואשי שהיה לי.
בסף הכל דיי מהיר, אני לא דיגמתי מאחורה אבל זה אפשרי, אפשר כמובן גם להוסיף כיס ולשכלל את העסק, אבל חיפשתי משהו פשוט.

אז בלי חפירות נוספות ניגש לעבודה - 
  1. טרימר.
  2. לוח ועצם קיפול.
  3. דבק דו"צ 1/8 אינצ'.
  4. דבק נוזלי.
  5. סכין חיתוך.
  6. דפים מדוגמים.
  7. קארדסטוק בסיס חלק.
  8. עפרון / עט תואם.

נתחיל בלחתוך קארדסטוק בסיס בגודל 8 * 1/4 8
בצד של ה-8 נחרוץ ב- 1/4 4, 1/2 4 ונקפל.  נניח בצד כרגע


נחתוך חלק נוסף בגודל 5/8 3 * 1/4 8, זה החלק שייצור את הכיס שאליו נכניס את הפנקס.
נסמן מהקצה העליון פס ב 3/4 אינצ', מכל צד נסמן 1/8 אינצ' ונעביר קו
נחליט על העובי (אני עשיתי קצת פחות מ 1/4 אינצ') ונחתוך פתח בעזרת סכין



                                     

מהצד השני נשים דבק 1/8 אינצ' במסגרת, ורק מעל החלון. מתחת זה פנוי לפנקס. תוודאו שהפנקס שלכן נכנס ומתאים. אני הייתי צריכה להוריד ממש מעט מהקצה הימני כדי שזה יתקפל טוב אחרי זה.


הכנת מחזיק העפרון - 
נחתוך קארדסטוק בסיס בגודל 3 * 5 ובצד של ה-3 החרוץ ב - 1, 1/2 1, 2, 1/2 2
בצד של ה -5 נחרוץ ב 1/2.
נגזור את המלבן שנוצר ואת הלשוניות, נקטום פינות ונחתוך את הריבוע האחרון.
בעזרת פאנץ' מעטפות נעשה חיתוך במלבן השלישי מימין.
שימו לב לעבוד בדיוק לפי התמונה כדי שהכיוון של הפתח יהיה מתאים לפנקס שנפתח מימן לשמאל.

נשים דבק על הלשונית האחרונה

נסגור את הכיסוי, ואת התחתית עם זבק נוזלי.


את המחזיק נדביק מצד שמאל למטה על הכיסוי של הפנקס.


עכשיו נדביק את הכיס עם הפתח,
מזכירה - לפני שאתן מדביקות לבדוק שהכל מתקפל טוב, אני הייתי צריכה להוריד ממש מעט בצד ימין של הכיס.
 נשחיל את הפנקס למקום

כך זה נראה עם העפרון (אחרי זה עטפתי בוואשי) - 


עכשיו שלב הדיגום
אני השארתי 1/8 רווח כי כך אני אוהבת, כמובן כל אחת תדגם איך שהיא מעדיפה.
על הכריכה שמתי גם גליוה והדבקתי בהגבהה, מדבקת קישוט על מחזיק העפרון ועטפתי את העפקון בוואשי.
 דיגמתי גם בפנים-

זהו, השארתי מאחרוה ללא דיגום, נראה לי מיותר. מה שנחמש זה שאפשר להחליך את הפנקס כשהוא נגמר.




מחכה לראות מה תעשו עם זה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

מוגש באהבה- הדרכה- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה