מיני אלבום בתוך קופסת מעטפה מצ'יפבורד


מיני אלבום בתוך קופסת מעטפה מיוחדת

רציתי להכין משהו עם מקום לתמונות, שיש לו גם אלבום קטן וגם תמונות נשלפות, אבל לא התחשק לי להכין משהו רגיל, אז הסתובבתי לי בפינטרסט וראיתי תמונה שהעלתה רעיון,
שילוב עם הקולקציה המדהימה בשם HEART הוליד את ההדרכה הבאה שהכנתי לכן.






מה צריך?
  1. טרימר, לוח קיפול ועצם קיפול.
  2. דבק דו"צ.
  3. דבק נוזלי.
  4. דבק דו"צ ספוגי.
  5. 3 דפי צ'יפבורד 12*12.
  6. קארדסטוק לעיטוף - 2 דפי 12*12 או דף גדול  17*13. מומלץ 120 גרם אני עבדתי עם 250 זה קצת יותר קשה מודה, אבל רציתי את הכחול המהמם.
  7. לאלבום הפנימי - קארדסטוק בסיס בצבע שאתן רוצות, מבחינת כמות  - תלוי כמה דפים תרצו. הגודל של כל דף הוא 4 * 1/4 5, אני עשיתי כ 15 דפים.
  8. לדיגום - סטאק שאתן אוהבות, שימו לב שזה יכול להיות גם 6*6, אני השתמשתי בקולקצית HEART
  9. ניטים לאלבום - האמת שהיו לי בבית אז החלטתי לנסות, אבל אפשרי עם ספירלה כמובן, או לייצר ספרון.
  10. 8 מגנטים לחיבור האלבום לקופסה.
  11. 2 מגנטים לסגירת הקופסה.

תהליך ההכנה - 
  1. 2 חתיכות צ'יפבורד בגודל 6* 1/2 4
  2. 2 חתיכות צ'יפבורד בגודל 1 * 6
  3. ומשולש צ'יפבורד שהבסיס שלו הוא 6 אינץ', צלע אחת היא 3/8 3 לקודקוד, וצלע שניה היא    3/4 5 לקודקוד. האמת שזה לא כזה קריטי, אתן יכולות להכין איזה משולש שאתן אוהבותף אני עשיתי ממש לפי העין וזה מה שיצא. רק הבסיס צריך להיות 6.                                               הצעה שלי - לעשות תבנית מקארדסטוק ואז להעתיק לצ'יפבורד ולחתוך, ולשמור את התבנית זה טוב לדיגום בהמשך.

לא צילמתי את ההדרכה לעיטוף, זה פשוט ויש המון הדרכות. 
אתעכב רק על המשולש בקצה - שימו לב למקומות שחתכתי - 


ולהדבקה -



זה היה קצת ניסויים אבל בסוף העיטוף של המשולש היה מוצלח.
ואז שמתי תדביק פנימי - 

שכחתי לצלם אחרי ההדבקה, אז אתן רואות כאן תמונה עם המגנט והאלבום.
כדי לעשות תדביק טוב למשולש, קחו את הקארדסטוק שממנו העתקן לצ'יפבורד ותעשו אותו דבר על הקארדסטוק.

בשלב הזה אפשר לשים את המגנט לסגירת המעטפה - 

אני השתמשתי במגנטים שבדיעבד היו גדולים מדיי :) וזה הציק בדיגום אבל זה עבד.

החלק הבא לא חובהף אני שמתי דיגום מהסטאק על הקופסה, אבל אפשר גם בלי, תלוי בהעדפה שלכן.

הכנת המעטפה לחלק התחתון - 

נחתוך קארדסטוק בגודל 1/4 6 * 1/2 4
נחרוץ בחלק הארוך ב - 1/4, 1/2 רק בצד אחד
ובחלק הקצר ב - 1/4, 1/2, 3/4 5, 6

את הריבועים שנוצרו למטה נחתוך -
 נצייר משולש -
נסמן נקודות ב 3/4 1 מהקצה השמאלי והימני.  נמתח משולש בעומק של 3/4 2 .
שוב, גם כאן אין חובה לדייק במידות, עשו מה שנראה לכן יפה בעין. שמרו את המשולש זה יעזור לכן לדגם.



קפלו וצרו את הכיס.

אני שמתי דבק דו"צ 1/8

כך זה נראה מלפנים -


דיגמתי , השתמשתי במשולש כדי לגזור במדויק מהדף המדוגם את המשולש.

בכוונה אין מידות דיגום (זה תלטי בטעם שלכן, אני משאירה 1/8 מהצדדים)


הכנת האלבום - 

חתכתי כ - 15 דפים חלקים בגודל 4 * 1/4 5 , על חלק הדבקתי קישוטי ועל חלק כרטיסיות, השאר ריקים לתמונות.
הצמדתי בעזרת ניטים, אפשר ספירלה.
ככה עשיתי את החורים - 






לפני שדיגמתי מבחוץ שמתי מגנטים, גם על האלבום, וגם על הקופסה.


מעל המגנטים, דיגמתי 
וגם את האלבום מקדימה ומאחורה - 

לתוך הכיס חתכתי דפים מדוגמים דו"צ בגודל שרציתי, ורק הכנסתי פנימה. הוספתי קישוטים וכמה קליפסים מזהב.


השתמשתי בחיתוכים כדי ליצור קישוט - שמתי על טבעת זהובה וחיברתי לקצה המשולש  



דיגמתי את הקופסה מבחוץ רק בכריכה הקדמית  והאחורית - 



זהו - 

האמת שלמעט החלק של העיטוף כל השאר מאוד זריז ומהיר
וזה ממש מרשים, התמונות לא עושות חסד :) אם יורשה לי להעיד על עצמי.









תהנו
עדי.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה