כרטיס שרואים דרכו

כרטיס שרואים דרכו

מי שמכירה אותי יודעת שממש אבל ממש קשה לי להירדם. זה שאני קמה כל יום ב 05:30 לא עוזר, כי אני לא נרדמת מוקדם, גם אם אני עולה למיטה.
בזמן הזה אני עושה מספר דברים - רואה סרט, קוראת ספר או - רואה כל מיני הדרכות ביוטיוב ובפינטרסט. באחד מהלילות ראיתי סרטון של ג'ניפר מקגוייר שבעקבותיו גם קניתי את הסט החודשי של הירו ארטס, וחיפשתי השראה נוספת לחומרים וכך הגעתי לפינטרסט.
הכרטיס שלפניכן הוא שילוב של משהו שראיתי בפינטרסט והטכניקה מג'ניפר.



אין כאן הדרכה מצולמת אבל זה ממש פשוט אז אני אסביר ויש 3 כרטיסים לדוגמה.
מה צריך:
  1. תבנית חיתוך רקע.
  2. תבניות חיתוך מילים או חותמות.
  3. טרימר.
  4. דבק.
השתמשתי בדפי שימר מהממים שניתן למצוא בחנות.
ואבקת הבלטה זהובה.


הטכניקה כדי לייצר את המראה של השכבות - 
  1. חותכים 2-3 פעמים את אותה תבנית, בצבעים שונים.
  2. מסדרים לפי הסדר שרוצים מבחינת הצבעים.
  3. בראשונה לא נוגעים.
  4. את השניה חותכים באמצע ואז מכל צד באמצע מורידים ממש 1/8 אינצ'.
  5. את השלישית גם חותכים באמצע ושם מורידים קצת יותר, עדיף להתחיל ב 1/8 ואז להתקדם. מה שחשוב זה לחתוך אותו דבר משני החלקים.
  6. ההדבקה - נדביק את החלקים מאחורי התבנית שהשארנו שלמה, קודם את השנייה, אבל בהדבקה נזיז את החיתוך טיפה פנימה מהמסגרת, ככה שיראו את הצבע מקדימה, אותו דבר עם השלישית. נשים לב ששני החלקים נפגשים באמצע.

אחרי שהדבקתי, השתמשתי בחלק מהתבנית שנוצר והדבקתי אותו מאחור, ועליו הדבקתי חיתוכים של מילים בצבעים תואמים.



בכרטיס אחר הדבקתי תבנית חיתוך גדולה (כמה שכבות כדי שיהיה תלת מימדי) והוספתי דגלון עם חותמת בהבלטה חמה.






זהו.
האמת שזה ממש פשוט וממש כיף, הדבר היחיד שלוקח זמן זה החיתוך של התבניות.
משם זה זורם מהר וכיף.
אפשר לקחת את זה לכל מיני כיוונים, אפשר להדביק את מה שמוכן כאן על בסיס כרטיס, אפשר להדביק על ולום שהוא הכרטיס ועוד כל מיני דברים יצירתיים  - מחכה לראות את שלכן.
















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה