מארז מתנה של כרטיסי ברכה

ממשיכות בשגעת מארזי הכרטיסים
ההדרכה באינצ'ים


לאחרונה היו מספר הדרכות נהדרות למארז כרטיסים שניתן לתת במתנה, וגם לי התחשק.
אז ישבתי וחשבתי ועלתה במוחי ההדרכה שלפניכן. אציין שיש מלא מקום בתוך הקופסא ולכן אפשר לשים שם גם כרטיסים שהם יותר מורכבים ממה שאני הכנתי, אבל רציתי להדגים איך מכינים הרבה כרטיסים מאוד מהר.








אז מה צריך?
  1. טרימר.
  2. לוח ועצם קיפול.
  3. מגנטים - 4 סה"כ.
  4. דבק דו"צ.
  5. דבק דו"צ ספוגי שחור.
  6. דבק נוזלי.
  7. 2 דפי בסיס (לפחות 250 גרם).
  8. מדוגמים - לפי רצונכן מבחינת הכמות, תלוי בכמה דוגמאות תשתמשו. אני השתמשתי ב-2 דפים (באחד השתמשתי בשני הצדדים) ובדף גלויות, וכן חתכתי אלמנטים מדף נוסף.
  9. קישוטים - מה שבא.
  10. לכרטיסים - הכנתי 9 כרטיסים (אפשר להכניס יותר) בגודל סטנדרטי של 8.5*5.5 וחרצתי ב 4.25, לקישוט השתמשתי בגלויות נהדרות של קרן שניתנו במתנה בקניה בחנות בכל סכום, ובגלויות אחרות שהיו לי, בנוסף השתמשתי בגלויות מדף חיתוכים של הקולקציה שבה השתמשתי - flower market.
קישורים:

אז נתחיל?

לכריכה נחתוך קארדסטוק בסיס בגודל 1/2 10 * 6
בצד הארוך נחרוץ ב- 5/8 4, 7/8 5.


נשים את החלק הזה בצד.



לקופסא נחתוך קארדסטוק בסיס בגודל  - 7 * 3/8 6
בצד של ה- 7 נחרוץ ב - 1/4 1, ו - 3/4 5
בצד של ה 3/8 6 נחרוץ ב - 5/8 2 ו- 7/8 3



בעזרת מספריים נגזור את הצלעות המקבילות של המלבנים הקטנים שנוצרו, נבחר צד אחד של הקופסה ובה נקטום מעט את הפינות למטה כדי שנדביק טוב יותר.
לאחר מכן ניתן לקפל ולחזק בעזרת עצם קיפול את כל החריצות.



נדביק צד אחד של הקופסה, נשים לב שהכל בזויות של 90 מעלות ומיושר היטב, לאחר מכן נדביק את הצד השני.
אני השתמשתי בדו"צ לקופסה, ניתן כמובן להשתמש גם בדבק נוזלי.


שימו לב לפינות, לראות שהכל 90 מעלות ומודבק היטב.

כך הקופסה נראית כשהיא גמורה


בשלב הזה צריך להחליט מה רוצים לדגם, אני בחרתי לדגם הכל :)  .
גם את השדרה הפנימית. אם רוצים אותה מדוגמת יש לעשות זאת לפני ההדבקה של הקופסה לשדרה שנוצרה בכריכה.


נחזור לכריכה - 
שימו לב שאם רוצים לשים סרט או מגנטים יש לעשות זאת לפני הדיגום.
דיגום הכריכה - הדיגום יהיה קטן ב 1/8 או 1/4 לפי טעמכן. 
המידות שלי -  (הן זהות גם לצד הפנימי)
כריכה קדמית ואחורית (ופנימית) - 3/8 4 * 7/8 5 
שדרה - 1/8 1 * 7/8 5




חתכתי מהדפים קישוטים והדבקתי בכריכה החיצונית-


נדביק צד אחד של הקופסה לשדרה הפנימית, נשים לב שהיא מיושרת למטה ולכריכה בצורה מדויקת, בעזרת עצם הקיפול נחזק את ההדבקה.
המידות כאן ממש מדויקות כי לא רציתי שיישארו שוליים, אבל לטעמכן כמובן ניתן לשנות.

זו תמונה ללא דיגום של השדרה, זה לא מודבק, החלטתי שאני רוצה לדגם את השדרה.

כאן כבר רואים את הדיגום וגם את של הקופסה עצמה , חדות העין יבחינו שכבר שמתי מגנטים.




אני סגרתי את הקופסה עם מגנטים, אפשר גם עם סרט או חבק.
מי שרוצה לשים מגנטים- זה הזמן.
נדביק בצד הפנימי של הכריכה (בשני הצדדים) כחצי אינצ' פנימה מגנט, את הצד השני של המגנט נדביק על הקופסה (את החלק הזה שכחתי לצלם אבל מקווה שזה מספיק ברור).





עכשיו ניתן לדגם למי שרצתה מגנט או סרט.

דיגום הקופסה - 
פאות - 3/8 4 * 3/8 2
שדרה - 1/8 1 * 3/8 2





כרטיסים -   
חותכים קארדסטוק בסיס בגודל 1/2 8 * 1/2 5 וחורצים בצד הארוך ב - 1/4 4, וככה נוצר בסיס לכרטיס.
אני השתמשתי בגלויות, חלקן השארתי כמו שהן ורק הקטנתי, בחלקן לא רציתי את הברכה אז הסתרתי עם חיתוכים מהדפים של הקולקציה.
יצרתי 9 כרטיסים בזמן קצר ממש, לדעתי כולל הוספת קישוטים פה ושם משהו כמו 20 דקות.








זהו - יש לי חבילת כרטיסים מוכנה למתנה.












נשאר רק לכתוב...



אני הכנתי סוג של סט, אפשר כמובן לעשות מה שרוצים ואין חובה שהכל יתאים.

מחכה לראות לאן תקחו את זה,
עדי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה