מתארגנות על משלוחי מנות? קופסאות רבות פנים (עדי בן-לולו)

מתארגנות על משלוחי מנות? קופסאות רבות פנים
(עדי בן-לולו)

במסגרת ההכנות לפורים חיפשתי כל מיני רעיונות למשלוחי מנות קטנים, אבל לא קטנים מדיי, כאלו שאוכל להכין מהר ולשים מספיק דברים אבל לא המון.
שאוכל לתת לחברות, לחברים בבסיס, לבנות המהממות בחתולייה.

אז הנה שתי קופסאות חמודות ממש על אותו רעיון של המון המון המון צלעות וצורות ממש מיוחדות. מקווה שתאהבו כמוני.


שימו לב - מבחינת הדפים אפשר להשתמש בדף חלק שעליו מחתימים איזו דוגמה שרוצים ואפשר להשתמש בדף דו צדדי שאין לו כיווניות.
אפשרות נוספת אבל כזו שלוקחת יותר זמן - להשתמש בדף בסיס ואז לדגם, כמובן שאפשר גם לעשות קופסא חלקה ולקשט אותה בעזרת דברים אחרים כמו - פרחים, פייאטים או מיקסד מדיה למתקדמות :) 

מדי פעם תראו דף לבן שעליו מצויר בעפרון, זה כדי להמחיש את הצעד הבא או משהו שחשבתי שלא מספיק ברור על הדף המדוגם.
הדף שבחרתי הוא דו"צ ולכן כל פעם תראו משהו אחר, אל דאגה - זה אותו הדף.

קישורים לדברים שהשתמשתי בהם - 

דבק דו"צ.
סטאק אינדיגו שאזל מהמלאי אבל בטוחה שקרן תביא ממנו עוד.
מכשיר לחריצה (הרבה יותר נוח לי מאשר העצם), הקישור כאן לסוג אחר, שגם הוא מעולה, יש גם את זה שאני השתמשתי בו אבל לא באתר עדיין, של גורי לינרו.
נקודות דבק מושלמות. יש כמה גדלים, אז שמנה לב.
מגנטים מעולים עם דבק.



נתחיל בקופסא הקטנה יותר  -

מה צריך? (ההדרכה באינצ'ים)
  1. דף בגודל - 1/2 11 * 7/8 7 
  2. טרימר
  3. עצם קיפול
  4. סרגל
  5. פד עכבר (המלצה שלי אבל לא חובה)
  6. דבק דו"צ
  7. דבק נוזלי
  8. קישוטים / חותמות / דף מדוגם (תלוי מה בחרתן לעשות)
חשוב מאוד שלא הלפוך את השלבים כי יש חשיבות לסדר.



בצד הקצר נחרוץ ב - 1/2 2,   5/8 4,   1/8 7




נעבור לצד הארוך (נקפיד שזה יהיה החלק עם החריצה הקטנה מהשלב הקודם) ושם נחרוץ, אבל רק עד לקפל השני שיש לנו - 1/2 2,   5,  1/2 7,  10




נהפוך ב 180 מעלות ונחרוץ עד לקפל הראשון ב - 1/4,  3/4 2,  1/4 5,  3/4 7,  1/4 10


עכשיו יש לנו מלבן אמצעי שבו אין בכלל חריצות,


ניקח עצם קיפול וסרגל, נניח את הדף שלנו על פד העכבר ונחרוץ מקו לקו, כך שנייצר לנו משולשים. פד העכבר מקל על החריצה אחרת עובדים על שולחן וזה בורח ופחות נוח.








לאחר שחרצנו הכל, נגזור את החלקים הבאים לפי התמונה - 







נקפל קודם את הקווים הישרים, הכל לאותו כיוון


לאחר מכן נקפל את המשולשים


נשים דבק על המשולש הקטן ונדביק את גוף הקופסה



נסגור את תחתית הקופסה ונדביק


בחלק העליון נקטום מעט את צדי לשונית המכסה (אבל ממש מעט) ונסגור.



אפשר לקשט איך שמתחשק (יש לנו שאריות שאפשר להשתמש בהן), אני שמתי סיכה מתפצלת גדולה בתור ידית והוספתי חץ כחול.




אם השתמשתן בדף חלק ותרצו לדגם, אז פשוט למדוד את הצלע ולהוריד 1/4 או 1/8 וזה הגודל שצריך.

זו הקופסה הקטנה שלי - 
בגלל שהיא מתומנת נכנס בה המון, החלטתי למלא אותה במרשמלו, שכמובן טחנתי כשהכנתי את הקופסה הבאה .










הבטחתי שתי קופסאות ועל כן אקיים - הקופסה הגדולה

זו קופסה מתומנת גם כן אבל כפולה, הגובה שלה הוא 7 אינצ', שזה ממש מכובד ומכיל המון.
מה צריך?
  1. דף בגודל - 11 * 1/4 8 
  2. טרימר
  3. עצם קיפול
  4. סרגל
  5. פד עכבר (המלצה שלי אבל לא חובה)
  6. דבק דו"צ
  7. דבק נוזלי
  8. מגנטים או סקוטש לסגירה (אפשר גם סרט)
  9. סרט כלשהו שתואם לדף שבחרתן
  10. קישוטים / חותמות / דף מדוגם (תלוי מה בחרתן לעשות)
בחרתי שוב מדוגם, אני חורצת בצד ללא הדיגום בגלל כיוון הקיפול.

נחרוץ בצד הארוך ב - 2,   1/2 5 , 9


נעבור לצד הקצר ונחרוץ רק עד לקפל הראשון ב - 2, 4, 6

נחרוץ לכל האורך ב- 8 (שימו לב אצלי בתמונה זה נראה קטן יותר, כי הדף שלי לא 1/4 8 , פשוט כי השתמשתי בשארית שהייתה לי ולא רציתי לחתוך סתם עוד דף בשביל 1/8 אינצ').




נהפוך שוב ונחרוץ בצד הקצר השני, גם כן רק עד לקפל הראשון ב - 1/4 2,  1/4 4 ,  1/4 6


יש לנו עכשיו שני מלבנים ללא חריצות. נעשה בדיוק את אותו הדבר כמו בכרטיס הקודם, נחרוץ משולשים מקו אל קו.






בלשונית הקטנה נחתוך את שני המלבן הקיצוני מכל צד ונשים דבק דו"צ על הלשונית.




את הדו"ץ נדביק על הצד היפה, הלשונית תיכנס לתוך הקופסה -



נתחיל בקיפול של קו האמצע - נקפל הפוך כאילו הקופסה הפוכה, כלומר אם יש לי מדוגם אז אני מסתירה אותו.



לאחר מכן נפתח, ואז נקפל רגיל את השאר, נתחיל בקווים הישרים (לאחר הקיפול נפתח)




ונעברו לקפל את המשולשים, גם כאן הכל מתקפל לאותו כיוון.

ככה זה נראה אחרי שקיפלנו הכל לאותו כיוון, למעט קו האמצע -


כעת נסגור את הקופסה ונדביק (אומץ בנות, זב רק דו"צ :)  )



נסגור את התחתית בדיוק כמו בקודמת.



כאן אין לנו לשונית סגירה, ונשתמש במקום זה במגנט (או סקוטש אם תרצו)
למי שבחרה במגנט - נחליט אילו מהלשוניות הן צידיות ואילו סגירה, נדביק על העליונה מגנט (אני השתמשתי במגנטים שהדבקתי עם נקודות דבק מעולות, אבל יש גם מגנטים ממש טובים עם דבק מוכן)
לאחר מכן נסגור צד אחד ועל הצד השני נדביק את המגנט הנגדי, כדי שלא יראו מייד בפתיחה.











זהו - הקופסה מוכנה
אני הוספתי סרט זהב באחת (בשניה חוט אופים זהוב), הדפים כל כך עשירים שלא צריך הרבה.
הוספתי גלויה שהקטנתי לגודל המתאים וזהו, לא צריך יותר.



אני הכנתי 2 קופסאות כאלו (כי זה כל כך פשוט והיו לי שתי שאריות כאלו) ואז לכיף הכנתי עוד אחת קטנה, כדי שיהיה סט.
תראו כמה זה יפה יחד למשלוח מנות אחד או סתם לחלק.









מחכה לראות את העיצובים שלכן

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה