שלום לכולם וברוכים הבאים לבלוג הדרכות ואתגרים של Touch Of Art

ברוכים הבאים לבלוג האתגרים וההדרכות של - Touch Of Art

בבלוג זה תוכלו למצוא אתגרים, הדרכות,מידע על סדנאות
סקירות של מוצרים והמון כיף .

יחד ניצור פה רגעים קסומים וקצת בריחה מהיום יום שלנו.

בנות הצוות ואני נפעיל את הבלוג הזה וביחד ניצור בית חם לכולנו.

אז נעים להכיר
אני קרן סביליה בעלת החנות  TOUCH OF ART
חנות קסומה למוצרי סקראפבוקינג
נשואה  ואמא ל- 2 נסיכות מדהימות.
אני בתחום הסקראפ כבר 15 שנים
ואני חייבת לציין שאני ממש ממש אוהבת את התחום. 



שלום יקרות,
שמי עדי בן-לולו, אני חברה בצוות העיצוב המהמם של קרן מזה כשנה וקצת.
יצרתי בנייר עוד בגיל ילדות, אבל לא ממש ידעתי איך קוראים לזה. אהבתי לנייר ארוכת שנים ויש לי סיפורים ממש מצחיקים (בהזדמנות...). לפני כ-3 שנים נחפשתי לכל העולם המלא והעשיר של הסקראפ. הכרתי את קרן כשרכשתי ממנה תיק ציוד מושלם, ועל הדרך עשיתי לה התקף לב קטן כי באתי על מדים לבית שלה :). 
מפה לשם  - סיפור אהבה שהוביל להצטרפות לצוות.
ביום יום שלי אני קצינה בצה"ל, ואוהבת חתולים מושבעת.
הכי הכי אני אוהבת כל מיני כלים, ויש לי אוסף ענקי. גיליתי שכלי טוב הופך כל יצירה שלי להרבה יותר טובה וגם חוסך לי המון זמן שאין לי.
בנוסף מכורה לדפים המדוגמים כמו רובנו, שייכת לאלו שלא מלטפות אלא לא יכולות לחכות ליצור כבר. מה עוד עלי? - אני עיוורת צבעים (לא שחור לבן אבל עיוורת :)  ). איך זה עובד אתן שואלות? נסביר בפוסט אחר.
מאוד נרגשת להיות חלק מהצוות והחנות של קרן האהובה. מקווה לפזר לכן השראה ומצפה לראות אתכן ואת היצירות.



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

קייס לשוקולד ותה - הדרכה

כרטיס מהמם לכל אירוע- קרן סביליה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אלבום מיוחד - כריכה רכה (עדי בן לולו)

אלבום 6'' עם כיסים גדולים- הדרכה

קייס לשוקולד ותה - הדרכה